1. Lili

28 0 0
                                    

Cześć wam jestem Liliana Black mam 17 lat. Od jakiegoś czasu mieszkam sama z mamą bo tata zginął ale to zostawmy na kiedy indziej. Właśnie ide do szkoły. Niestety ale trzeba skończyc tą jakże ciekawą edukacje. Nie rozumiem ludzi którzy ida tam sami z siebie. Oczywiście nie jestem jakoś specjalnie słaba albo dobra tylko przeciętna. Czas otworzyć drzwi do piekła. Odrazu jak sie wchodzi widać uczniów podzielonych na grupki. Ci na krzesłach po drugiej stronie to 'elita' i na jej czele Nathan Foster. Typowy bogacz... następnie widać grupkę normalsów potem kujonów a na końcu ludzie którzy nigdzie nie należą. Kiedy podchodzę do szafki która jest niedaleko elity widać jak sie na mnie patrzą ale postanawiam to zignorować. Kiedy dzwoni dzwonek ide do klasy i siadam w ostatniej ławce. Zgadnijcie jaką lekcje teraz mam... Muzykę... Myśleliście pewnie że matme. Pewnie teraz myślicie że nie mam przyjacioł i cuż to prawda... Jakos od małego mam problemy z zaprzyjaźnieniem sie ale takie życie prawda? Jedni są tacy drudzy inni co poradzić? Przynajmniej mnie nie wyśmiewają. Niestety dzwonek i trzeba sie zbierać... Cały czas czuje sie obserwowana co jest dziwne...
~~~ Magiczna zmiana czasu~~~
Wkońcu ostatni dzwonek! Teraz czas do pracy. Wiem nic nie wspominałam ale pracuje w małej kawiarence na przedmieściach miasta żeby chociaż troche pomóc mojej mamie. Zastanawia mnie tylko zachowanie Nathana cały czas mnie obserwował jakby chciał coś ode mnie. Kiedy dochodzę do kawiarni ide na zaplecze przebieram sie i biore notesik żeby zapisac zamówienia a nastepnie je zrobić i zanieść. Tak mi mija czas do 19.20 i ide sie przebrać a potem wracam do domu autobusem. Kiedy musze wysiąść widzę kogoś kto od dłuższego czasu na mnie patrzy ale nie wiem kto bo ma kaptur szybko znikam za przystankiem i kieruje sie do domu mając nadzieje że nikt mnie nie widział i da mi spokuj. Szybko wchodze do domu i zakluczam drzwi nastepnie ide do kuchni by zobaczyć czy mama jest.
- Mamo! Wróciłam! - jednak nikt mi nie odpowiada. A na blacie w kuchni lezy kartka o tym że wróci późno a kolacje mam w lodówce jednak nie jestem głodna wiec udaje sie do pokoju biore piżame i kieruje sie do łazienki gdzie sie ogarniam a potem rzucam sie na łóżko i momentalnie zasypiam. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Podoba sie wam?  Jak tak to gwiazdkujcie i wgl.
Do zobaczenia ❤😄

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 18, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Syn MilioneraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz