(Martin)
Dneska je neděle, můj oblíbený den. Ale ne tolik, jako sobota, pomyslel jsem si. Zatímco jsem si mnul oči abych je rozlepil, někdo se už probudil. Ten někdo byl Bestík. "Ahoj Bestíku" řekl jsem a šel do koupelny. Tam jsem se osprchoval. Když jsem se podíval do zrcadla vykoukl na mě kluk s hnědými vlasy, zelenými oči a bledou pletí. Tak nějak jsem se zkulturnil a šel do kuchyně. Tam jsem si udělal cornflakesy, protože nejsem zrovna nejlepší kuchař. Oblékl jsem si červenou košili a džíny. Nejdřív jsem začal stříhat jedno video s Kovym. "Čauuuu všichniiii" jednohlasně jsme zařvali. Byl tam ovšem jeden moment a to kdy si Kovy kvůli challengy musel převlíknout tričko. Aww ty jeho bři..... nesmíš se nechat omámit Martine, jsi hetero a Kovy určitě taky. Však ani ne před rokem jsi měl holku, vzpamatuj se... Když jsem přemýšlel najednou zazvonil zvonek. Kdo to může být? Šel jsem otevřít a viděl jsem Kubu (HouseBox). Pozval jsem ho dovnitř a on hned usedl na gauč. Poprosil mě o kávu a začal vyprávět.(House)
Víš, Martine já, Honza (MenT) a Kája (Kovy) jsme se rozhodli že by jsme jeli asi na týden do Hong Kongu. Napadlo nás že by jsi jel s námi. Co ty na to?(Martin)
Byl jsem z toho dost překvapený... Co mám odpovědět? Samozřejmě že jsem chtěl jet, jenomže zrovna měly být maturity. A tak jsem řekl... "Kubo, já si to musím ještě promyslet, víš oni mají být maturity ale nějak to zařídím. Ještě ti napíšu.(House)
Tak dobře. Byli by jsme v pokojích já+Honza a ty+Kája. Samozřejmě by byly oddělené postele. Stálo by to ***** Kč.(Martin)
To by šlo. A z těma postelemi-už jsem se lekl... Tak já ti teda potom napíšu. Tak čau.(House)
Tak ahoj.---------------------------------------------------------
Doufám že se kapitolka líbila. Budu ráda jak za komentář tak i za hodnocení. Zatím se mějte hezky a Veselé Vánoce!❄
Ps. Omluvte prosím moji gramatiku
ČTEŠ
❤Cesta V Hong Kongu❤
FanfictionDoufám že se vám bude příběh líbit Budou v něm i trochu lechtivější scény... Příběh nemá kluky zesměšnit