Chapter2

59 2 0
                                    

Macam biasa aku pergi mandi,

pakai pakaian seragam sekolah,

dan nampak sedikit fit sebab badan aku besar..

aku turun ke bawah dan makan sedikit roti yang disapu dengan nutella.. dap nya wei..

aku pun memasang kasut dan terus ke sekolah..













Aku datang awal, setiap hari aku datang awal.. pelajar contoh kena lah datang awal walaupun asyik kena ejek.. dugaan..

aku pun masuk dalam kelas dan mata ku tertumpu dekat budak baru dekat belakang yang tengah memerhati aku yang baru masuk ke dalam kelas..

tahu lah aku gemuk takyah lah tengok😌

aku duduk dekat tempat ku dan menyumbat earphone di telinga ku sambil mendengar lagu so far away-BTS dan membaca buku nota..

tengah syok aku mendengar lagu dan membaca buku tiba² ada orng ketuk meja ku.. dan aku terus buka earphone sambil mendongak orng dihadapan ku.. budak baru ni main ketuk² meja bhai! biadap sia.. nasib aku ni jenis yang dpt sbr kalau tak memang makan pelempang super duper aku ni..

"ye awak nak pe?" soal aku lembut

"kau memang alone eh?"

"hmm Jennie belum dtng" kata ku sambil membaca buku

"ya! Jihoon-ah takyah lah kau bersembang dengan BUDAK GEMUK tu!" teriak Baekhyun dari belakang.. see bab ejek aku ni memang dia lah no1 dlm kelas ni.. aku tak tahu apa dia tak puas hati sangat dekat aku

"pergi lah tempat duduk awak balik aishh!" marah aku

"tak baik lah cakap dia mcm tu.. cuba kau dekat tempat dia pstu kau kena hina apa kau rasa? mesti sedih kan sebab semua orng hina kau semua orng tknk kawan dengan kau.. kau kurus sikit dah acah nak cakap orng tu ni.. kalau perfect tkpe lah ni SEMUA MANUSIA TAK PERFECT DEKAT DUNIA ni!aku cakap dekat kau jadi aku nak satu kelas dengar ape aku cakap ni!" jawab Jihoon apabila Baekhyun ejek aku.. fuhh dia backup aku siaa.. ingatkan nak ejek aku lagi..

FAT GIRL [PrkJhn]Where stories live. Discover now