Sabah yine okula geldiğimizde üstümüzde müthiş iğrenç okul kıyafetleri vardı. Dolabımı açtığımda yaklaşık 20 tane zarf vardı. Tabi tek bana mektup gelmemişti.
Yeonbi'ye:15
Yongsoo:40'a yakın
Jangmi:10
ShinWoo:35
HyunMin:50 tane zarf gelmişti. Zarfları tek tek inceliyordum. Bir tanesi özenle zarfa konulmuştu ve müthiş kokuyordu. Mektubu açtığımda "Senle yakından tanışmayı istiyorum. Öğle arası. .............. kafesine gel"
Tabikide gitmiyicektim. Ve böyle bir zarflar daha romantik birşey çıkar diye bekliyordum. Hiç tereddüt etmeden hepsini çöpe attım. Diğerleri de işlerini bitirmişti. Bugün okulun ilk günüydü. Sınıfa girdiğimizde sınıfa yeni kişilerin katıldığını öğrendik. Herkes bir an susmuş bize bakıyordu. N'oldugunu merak etmiştim. Sırama doğru ilerlemeye başladım. Bir anda herkes geri çekildi. Yeni gelen kız sıramda oturuyordu. "Orası benim yerim. Hadi bakalım başka yere canım."dedim.Kiz ayağa kalktı ve konuşmaya başladı "aaa sen bu okulun zorbasi oluyosun ama senin devrin kapandı ben varken sana hicbirsey düşmez. "Bu kız sınırları zorluyordu. İlk günden müdürün yüzünü görmek istemiyordum."Gorucez"dedim. "Artık bu okulun SÜPER kızı benim" yalancıktan bi kahkaha attım ve "hayal dünyasından çıkmanı şiddetle tavsiye ediyorum "dedim.O sırada diğer kızlara göre süper yakışıklı matematik hocamız JEAN JUNGKOOK içeri girdi. Tamam biraz yakışıklıydı,tamam biraz daha fazla yakışıklıydı, offf kabul ediyorum diğerlerinin dediği kadar vardı. Hatta iki katiydi. Derse girdikten sonra hepimiz yerimize geçtik (bu arada kızı ordan kaldirmistim😈😈)o saatler süren konuşmasını yapıyorken kimse dinlemiyordu. Bizde dahil. Ders programına baktığım zaman sonraki ders beden di. Hocamız PARK JİMİN. Allah'ım bu okulda böyle hocalar varken gelde Okulu Sevme. ..