1.Kapitola

14 2 4
                                    

Jednoho dne se v jednom městě jménem North Carolina narodil kluk jménem Michael Jordan. Byl neskutečně nadaný v basketbalu ale ještě to nikdo nevěděl. Už od mala si pořád hrál s míčem a později ve svých sedmi letech si už i házel na koš. Nejspíš ani on netušil co z něj vyroste. Jeho otec byl v basketbalu moc dobrý a Michaelovi se to líbilo. Když Michaelův otec viděl jeho potenciál začal s ním pomalu trénovat.


Michaelovi to velmi šlo. Byl lepší než všichni jeho spoluhráči. Díky němu vyhrávali každý zápas. V jeho týmu ho měli všichni rádi ale poté se v jednom ze zápasů zranil. Zlomil si totiž kotník. To byl pro Michaelův tým teprve problém. Poté co si Michael zlomil kotník jeho tým prohrával a prohrával. Jeho tým ho potřeboval. Ale Michael nemohl bohužel nic dělat. Mohl jim akorát tak fandit ale to jim nebylo nic platné. Když se konečně Michael uzdravil tak ho jeho tým s velkou radostí přivítal zpět. Později když bylo Michaelovi deset let byl už hodně dobrý a jeho otec byl velmi pyšný na svého syna.


Michaelův otec měl Michaela velmi rád. Byl to hodný a šikovný kluk. Jednoho dne přišel velmi těžký zápas proti South Carolina a bylo to až do posledních deseti sekund vyrovnané. Když dostal Michael míč do ruky zbývalo pět sekund North Carolina prohrávala o jeden bod. Michael vystřelil a trefil koš právě s koncem zápasu a díky tomu North Carolina vyhrála zápas. Všichni to společné výtěství nad tak těžkým soupeřem pořádně oslavili.

BasketbalistaWhere stories live. Discover now