Sziasztok!
Most kivételesen nem egy résszel jöttem, hanem egy közleménnyel.
Biztos sokan hallottátok, hogy a Shinee tagja, Jonghyun, ma koreai idő szerint este 6-kor elhunyt.
Én személy szerint le vagyok sokkolva. Egyszerűen nem tudok szóhoz jutni...Igaz, én nem vagyok olyan nagy Shinee fan, viszont követem a munkásságukat, szeretem a dalaikat, még a tagok neveit is tudtam és hogy ki milyen szerepet tölt be a bandában.
Talán jobban egyedül Minho-t, meg esetleg Taemint ismerem.Amiket találtam forrásokat, azokban azt írják, hogy szén-monoxid-mérgezés következtében elvesztette az eszméletét a szöuli lakásában, majd kijöttek a rendőrök meg a mentősök, de vagy a kórházban, vagy a kórházba menet leállt a szíve.
Onnan gondolom biztosra, hogy öngyilkos lett, hogy Jonghyun a nővérének/húgának még az eset előtt pár órával írt egy búcsúüzenetet.
Itt egy részlet belőle:
"Nagyon nehéz volt. Most már hagyj elmenni, kérlek. Mondd meg mindenkinek, hogy nehéz időszakon vagyok túl. Ez az utolsó búcsúüzenetem."Szívem szakad meg...
És ebből az egészből 2 dolgot szeretnék kihozni:
1. Az idolok is emberek! Lehet, hogy azt hiszi pár ember, hogy nekik milyen jó meg milyen egyszerű az élet; de ennek pont az ellenkezője van. Jonghyun az élő példa rá. Nekik sem egyszerű, sőt, lehet, hogy nekik még nehezebb.
2. Nagyon remélem, hogy innen senki sem szenved depresszióban! Ha van ilyen ismerősötök, kérlek, valahogyan segítsetek rajta! Érezze azt, hogy nincs egyedül, hogy van, akire támaszkodhat!
Rest in Peace, Jonghyun. You'll be always in our heart.
(Itt egy magyar Wattpad könyv, róla: https://my.w.tt/UiNb/PM3xr4KZYI)Valamint, hogy ne csak rossz hírt mondjak, még a Jonghyun-os eset előtt láttam Taeyang Instagram posztját:
Végre összeházasodnak a barátnőjével!😄 elvileg februárban már esküvő lesz.😱
Nagyon sok boldogságot kívánok nekik!~Szóval, a mai napom eléggé hullámvasút volt érzelmi téren, de szerintem nem csak nekem.😅Köszönöm, ha eddig végigolvastad. 😊
Bye~
YOU ARE READING
BTS Képek És Fanartok
RandomEbben a kis "könyvben" BTS-es fanartokra, háttérképekre, aesthetic szerkesztésekre és egyéb más képekre számíthattok. Ha érdekel, nézz bele!😉 2017. 09. 30. - #143 in Random 2017. 10. 04. - #186 in Random