(Eskiii..... sanırım 60. Bölüme kadar hep eski resimlerimi koymak zorunda kalıcam ;-;)
Bu arada, söylemeyi unutmuşum, Loli değişti. Biraz değil, çok .s Değişiklikleri aklıma geldiği kadarıyla yazayım;
1- Adı değişti. Artık adı Asami. Soyadı da Akiyama.
2- Zombie falan değil. Ama bir tanrı (hey sakin olun müslümanlar, hayal dünyamızda birkaç karakteri tanrı yapınca günah olmuyor!). Ve tanrı olmasına rağmen hiç birşey yapamıyor .s yani, geleceği kontrol edebilme gibimsinden bir özelliği var ama beceremiyor beceriksiz. Hikayesini yazdığım zaman görürsünüz ;)
3- Asami bir insan artık (görünüş olarak yani). Ama ara sıra furry/anthro/hayvan olarak da çizerim (oraya 3 tane kelime sıraladım ama hala ne anlama geldiğini bilmiyorsanız, yukardaki gibi işte. Asami'yi hep nasıl çiziyorsam öyle).
4- Asami'nin şuana kadar kadar kimle nasıl ilişkisi varsa unutun .s sevgilisi, kocası falan yok. Kardeşleri de varsa artık yok onlar. Artık şöyle; bir abisi var, adı Haru. Onu daha hiç çizmedim aslında ama olsun .s başka da kimsesi yok :'v sadece arkadaşları var onlar da sizsiniz.
5- görünüşünde değişiklik yaptım. Mesela saçları artık mor değil, biraz morumsu bir mavi renkli. MORCİVERT! Evet! Ama çok açık renkli nir renk. Anthro olarak çizeceğim zamanlar için, kürkü de biraz değişti. Neyse, yeni fotosunu atayım (daha doğrusu "reference sheet"ini);
(Orda yazan bilgileri boşverin ve ayrıca bu da eski resim. İsmi bile eski ismi!)
(Kıyafetleri de...)
....
Herneyse sanırım bu kadar,
♡♡♡~~~