Un gând către un "el"

17 1 0
                                    

                          Dacă a fost,este sau va fi ceva care vreau mereu,acel lucru este însăși persoana ta. Nu mă refer aici la o plăcere trupească,nici la ceva trecător care astăzi este și mâine s-ar putea nici să nu mai existe,nici la ceva pe care astăzi îl vrei și mâine te prefaci că nici nu a fost... Mă refer la ceva mai presus de vorba,mai aproape de fapte și totuși la o distanță de nici un milimetru de suflet. Mă refer pe plan sentimental la tot ce este mai profund,mai amețitor și mai plin de afecțiune,la ceva care pentru mine contează mai mult decât propria-mi existență...

                           Vreau să te știu bine,să te știu fericit. Nu cer nici mai mult nici mai puțin. Vreau să fii cea mai bună persoana a ta chit că ți-e greu adesea și simți că totul e cu susul în jos... Chiar dacă simți în tine prăbușirea sufletească,un asteroid gata să îți nimicească sentimentele,vreau să rămâi puternic. Nu doresc nimic mai mult decât să fii tu. Lasă pentru o zi aparențele și fii tu însuți. Ai o frumusețe lăuntrică și puțini pot să vadă acest lucru.Inteligența ta ar putea depăși toate barierele îndeajunsului precum și ar putea nimic totul aflat în neant. Ai multe de oferit și meriți toată iubirea,fericirea și armonia de pe acest pământ efemer. Te vreau fericit. Chiar dacă va fi cu mine sau cu oricare altă ființă,eu te vreau cel mai fericit. Fericirea ta mă face și pe mine să fiu în regulă. Zâmbește,zâmbetul tău este cel mai minunat zâmbet pe care l-am văzut. Viața devine mai frumoasă când ești tu în ea și nu uita că până și în cele mai întunecate împrejurimi există un licăr de lumină...

Gânduri așternute pe o coală transparentăWhere stories live. Discover now