1.díl

831 51 7
                                    

(Le jsem líná vymýšlet název)

Ink:

Ležel jsem na louce plné zeleně... Země byla vyhřátá a delší stébla trávy mě lechtala po celém těle. Hlavu jsem měl podloženou rukama a v puse žvýkal šťovík. Měl jsem zavřené oči a jen vnímal jemný větřík a šum korun stromů nedaleko. Po celém těle jsem cítil příjemné teplo paprsků. Žádný zvuk mi neutekl... Slyšel jsem jak si šumí tráva a jak plynule teče čistá voda v potůčku kousek odtud. Ptáci si ve vzduchu vesele poletovali a prozpěvovali ty nejkrásnější písně. K nosu mi vítr donesl spoustu překrásných vůní lesa... Mohl jsem cítit různé lesní plody, houby, vůni trávy (žádná droga) , stromy různých druhů či obyčejný letní den.
Pomalu jsem začal usínat, až jsem usnul úplně.
(Nečekaně XD)

                      *****

Pomalu jsem otevřel oči a zašvydral do temné noci kde jen zářící kotouč měsíce probodával černou noc.
Viděl jsem rozmazaně... Bylo to skrz mé chladné slzy, které pomalu stékaly po mích tvářích až k bradě kde otkapávaly do trávy. Podle slz a mého neklidu jsem usoudil kvůli čemu jsem se probudil. A taky jsem měl pravdu. Po chvíli se mi začala vybavovat má nekonečná noční můra, kterou jsem neměl poprvé.
Opřel jsem se o strom vedle a přitáhl si kolena k bradě.
'Proč mě tahle noční můra pronásleduje...?' nebylo to poprvé co se mi o tom nejhorším dni v mém životě zdálo. Posledních pár dní se mi to stávalo čím dál častěji. 'Co to znamená?' v hlavě mi probleskovalo několik otázek.
V mysli se mi začal přehrávat celý sen od znovu a po tvářích se mi zase začali kutálet slzy.

Sen:

Všechno mě tak bolelo. Pomalu jsem otevřel oči a  rozhlédl se po okolí. Cítil jsem na sobě nepřestávající pohled. Proto jsem se kolem rozhlédl... Zděsil jsem se když jsem kolem sebe nahmatal prach... Prach mrtvých monster... Přede mnou ztuhle až křečovitě stála postava... Skrz to že jsem se zrovna "probudil" jsem ji viděl rozmazaně. Takže jsem nevěděl kdo to je. Viděl jsem jen směs modrých, černých a červených šmouh. Pohled stvořeního přede mnou mi začínal vadit... Zkusil jsem se postavit, ale s otřesnou bolestlí v hrudníku jsem se znovu skácel na kolena k zemi. Předklonil jsem se... Jednou rukou jsem se chytil za hruď a druhou se opřel o chladnou zem. Z ničeho nic jsem chytil hrozný záchvat kašle. Když jsem dokašlal pod sebou jsem uviděl menší loužičku krve, kterou jsem nejspíš vykašlal nebo odkapávala z jiných částí mého těla. Začala se mi motat hlava a bylo mi navrácení. Před očima se mi začalo zatemňovat až jsem spadl do náruče bezvědomí. Poté jsem se probudil...

Ink: 

Hned jak má vidina že snu skončila, do očí se mi dralo víc a víc slz... Pořád jsem před sebou viděl jak tam stál a usmíval se. Bylo to jako by ho ovládal nebo na cestu zla někdo navedl... Mohl to být Nightmare? Je to celkem možné... Ale, ale co když měl důvod se tak chovat...  vyzabíjet a zničit celé AU.
Po tvářích mi přestaly sjízdět
Slzy a já pomalu začal zase usínat... Naštěstí se mi už nic o Errorovi nezdálo...

Takže tu je kratší kapča... Kapitoly budou asi něco mezi 500-1000 slov. Tohle asi budu nejčastěji vydávat... Omlouvám se za chyby a doufám že se líbila!
Mějte se fanfárově!
                             Hanyton😘
                    

Nepřátelé nebo něco víc? (errorink >:} )Kde žijí příběhy. Začni objevovat