Jak się poznaliście?
Syriusz - Szłaś w stronę Wielkiej Sali, gdy nagle wpadł na Ciebie chłopak. Upadłaś na ziemię, a on szybko pomógł Ci wstać. Miał na twarzy cwaniacki uśmieszek i błysk szaleństwa w oku. Nagle zza rogu wybiegło kilku Ślizgonów. Gdy odszukali wzrokiem Blacka, ruszyli biegiem w waszym kierunku. Spojrzałaś wtedy w stronę Syriusza, ale już go tam nie było.
Remus - Siedziałaś w bibliotece i uczyłaś się do eliksirów. Nagle podszedł do Ciebie Snape. Zaczął Ci grozić i wyzywać od szlam. Byłaś zdziwiona, bo jeszcze nigdy z nim nie rozmawiałaś i miałaś go za miłego. Zarządał twojej książki od eliksirów. Nagle obok Was stanął wysoki szczupły chłopak. Podał Snape'owi swój podręcznik i kazał mu iść. Potem przysiadł się do Ciebie i razem się uczyliście.
James - W pokoju wspólnym Gryffindoru zorganizowano imprezę. Razem z koleżanką tańczyłaś w rytm piosenki. Nagle poczułaś jak ktoś łapię twoją dłoń i ciągnie na środek parkietu. Po chwili stanął przed Tobą chłopak w okrągłych okularach. Zaczęliście tańczyć i bawić się. Pod koniec imprezy doprowadził Cię do Twojego pokoju.
Pierwszy rozdział! Na razie tylko trzy postacie. Jeśli chcecie, żeby było ich więcej, to piszcie w komentarzach kogo mam dodać.
I wszystkiego najlepszego na święta i nowy rok! ❄️⛄🎄
Papatki ❤
CZYTASZ
Huncwoci Preferencje
FanfictionPreferencje jak każde inne. Głównymi bohaterami są przecudowni i legendarni huncwoci. Zapraszam więc ich wiernych fanów do czytania!