4. května 2017 (Den kdy mi dal konec)

174 3 0
                                    

Přišla jsem domů ze školy a odhodila školní batoh na postel. Snažila jsem se co nejrychleji najít svůj mobil, abych mu co nejdříve napsala. Po 15 minutách hledání, jsem si uvědomila, že ho mám v tašce. Někdy jsem vážně blbá. Rychle jsem zapla wifi najela na messenger a už jsem viděla tu jeho roztomiloučkou fotku.  Samozřejmě, už mi napsal. 

Dave: Ahoj lásko. Už aby jsi tu byla. Chybíš mi. Miluju tě. Jsi tu?:(      

Já: Ahooj. Promiň byla jsem ve škole a nechala jsem mobil doma. Taky tě miluju. Už jsem tady pro tebe celý odpoledne.      

Dave: Lásko kdo je ten kluk co ti okomentoval fotku "dokonalá" a ty jsi mu odpověděla "po tobě"?!   

Já: Jo, to je Luky, kamarád.    

 Dave: Kamarád jo? jasně  

Já: Prosím věř mi...   

 Dave: To určitě. Víš co, ser na to, už to stejně dál nejde, je konec .. aspoň už máš ode mě klid.  

 Dave vymazal vaši přezdívku. Dave vymazal svoji přezdívku. Dave nastavil emoji na (y)...       -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tento uživatel není dostupný. Více informací

A pak už si mě jen blokl... Já... hrozně moc sem ho milovala... už mi nedal ani šanci... vysral se na mě. Měla jsem chuť si něco udělat a tak... vzala jsem si žiletku a pořezala si obě ruce.. i to mu bylo jedno.. nezajímala sem ho už vůbec. Málem jsem skončila svůj život. Nepomohl mi...

Tady je první kapitolka.. snad se líbí. Je to jen taková ta úvodní část aby jste věděli, proč se Elen stala nymfomankou. Příští kapitoli už budou delší. Mějte se hezky:))


Život nymfomankyKde žijí příběhy. Začni objevovat