Tak dneska nákupy s mojí nejlepší kamarádkou Sany.
Sany: Hele Elen, kolik si vlastně měla těch kluků po Davovi?
Já: počkej... no.. 39..
Sany: 39 kluků za 7 měsíců? No to mě pos*r.. ještě mi řekni že si s každým z nich spala
Já: jo, se všema kromě 4 kluků..
Sany: Teda, s tebou to jde teda s kopce..
Já: to ani ne
Sany: ne vůbec.. ty nymfomanko! Rozesmála se.
(Aby jste pochopili, Sany je úplný opak Elen.. už 3 roky neměla žádného kluka, protože pořád miluje Jacka.)
--------------
Dorazili jsme do nákupního centra a nejdříve jsme šli do New Yorkeru.
Přišli jsme ke spodnímu prádlu a tam mě hned zaujalo červené santovské erotické prádýlko. Šla jsem si ho zkusit do kabinky .
Já: Sany, pojď se podívat a řekni mi prosím jestli mi to sluší.
Sany: omg.. Elen.. úžasný..
Já: viď.. myslim že v tom mam dobrý kozy, asi si to vezmu
Sany: Jo, je to fakt dobrý, ale vždyť teď stejně nemáš kluka tak na co
Já:ale ne na dlouho...Neboj do tří dnů někoho sbalím.
Sany: Achjo, Elen...
------
Vzala jsem si to prádýlko a šla ho zaplatit.Sany: Hele ted mi volala máma že už musim domů, tak ahoj, zítra ve škole zlato
Já: Dobře pa.
A objali jsme se.
--------
Šla jsem si sednout na jednu lavičku když vtom do mě vrazil nějaký kluk a já spadla. Podal mi ruku a usmál se. To mě totálně rozhodilo... ten jeho úsměv awww..
On: ahoj, omlouvám se, mimochodem jsem Edward.
Já: Ahoj, nevadí v klidu.
Edward: Ok.. co že je tu tak pěkná holka takhle sama?
Já: Šli jsme s kamarádkou nakupovat, ale ona už musela jít.
Edward: Jo tak. Nechceš se se mnou jít ven projít?
Já: ráda. Stejně jsem už chtěla jít.
------
Vyšli jsme s Edvardem ven. Ach konečně ten čerstvý vzduch.
Stoupla jsem si před něj a dala ruce za jeho krk. Skousla jsem si ret a podívala jsem se mu na rozkrok. Ale vážně omylem.. On si toho samozřejmě všiml..
Edward: Kontroluješ jestli mi nestojí? Řekl se smíchem
Já: No já ehm jo. Červenala jsem se
Edward: To by jsi mě musela vzrušit zlato.
---
Přitáhla jsem si ho k sobě blíž a začla ho zuřivě líbat.
Já: jestli chceš vzrušit tak jdem k tobě domů.
Edward: Mám doma rodiče to nepůjde
Já: máš pokoj na klíč?
Edward: No mám ale uslyšej nás.
Já: Neuslyšej neboj budu zticha jako myška.. podívala jsem se na něj svůdným pohledem
Edward: no dobře.
-----
Přišli jsme k němu domů a hned šli k němu do pokoje.
Hned jak zavřel dveře opřel mě o zeď a začal mě svlíkat a u toho líbat na krku. Sundal mi triko a potom si sednul na postel a posadil si mě na sebe. Svlíknul mi kalhoty tak už jsem byla jen ve spodním prádle. Schválně jsem se mu kroutila svojí prdelí na jeho rozkroku až se mu postavil. Chtěl mi rozepnout podprsenku ale já ho zastavila a vymluvila se že už musím domů.
Edward: Ale notak.. už jsi mě vzrušila neusnu.. zůstaň ješté chvíli prosím. Udélal smutný oči a šáhnul mi pod kalhotky.
Já: Nene už musím jít.
Rychle jsem z něho slezla a vzala si na sebe oblečení. Než jsem odešla vzala jsem fixu a napsala mu na ruku moje tel. Číslo a dala mu polibek na tvář. Pak už jsem jen zmizela a nechala ho tam nadrženýho sedět na posteli.......
ČTEŠ
Život nymfomanky
RomansaElen je 17letá dívka, která žije jen se svou matkou v Londýně. Její otec byl zatčen za prodej drog a tak je ve vězení. Její matka je silná alkoholička. Elen je už posledních 8 měsíců nymfomankou, potom co jí její bývalý kluk Dave silně ublížil. Ale...