6.rész

750 93 1
                                    

/ Hoseok szemszöge /

Ahogy az utcára kiérve megcsapta arcomat a szellő éreztem ..... éreztem mintha a régi énem szólítana.
-Mit mosolyogsz Hoseok?- fordította felém fejét Yoongi .
- Áááááá semmin ...... csak megcsapott a múltam szele és fura.- hunyorogtam Suga felé aki ezen csak elmosolyodott.
- Nem is mondtad! Milyen volt az előző "éned"?- vágta zsebre kezét és úgy sétált tovább.
- Nem akarod te azt tudni! Inkább koncentráljunk a mostanira!- próbáltam oldani a bennem keletkezett feszültséget.
-Ahogy gondolod. Viszont egyszer kénytelen leszel elmondani , ha nem akarsz ugyanolyan lenni , mert ha egyedül te tudod nem fogsz más lenni..... csak ugyanolyan! Ráadásul ahogy kiveszem a szavaidból nem voltál túl jó srác!- tartott hegyibeszédet Yoongi.
- Egyszer elmondom , de még nem akarom. - ha megtudná milyen voltam , itthagyna es azt nem akarom. Már jó pár éve voltak azok a dolgok és most jó ideje először lépek ilyen stílusban utcára. Ha most itthagyna örökre összerokkannék.
- Oké. Szóval váltsunk témát.- csapta össze kezeit. Végre témát váltott. - Ma lehetne egy kis bulizós este. Nem feltetlen inni kell hanem szórakozni , habár kinek mi a szórakozás?!- nevetett fel.
- Benne vagyok. Hová akarsz menni?- vontam fel a szemöldököm.
- Esetleg a "Dark Blue"-ba??? - hogy fud valaki így beletrafálni egy helybe ahová soha többé nem akartam belépni????
-Miért pont oda......... áhhhh mindegy. Ha oda akarsz menni hát legyen.- nem tehetem meg vele ,hogy még ebbe is belekötök ,de ha tudná mik történtek ott inkább kerülné azt a helyet.
- Gondolom ne kérdezzem meg miért ne?- kérdezte elhúzva a szájat.
-Ne ! Ha te oda akarsz menni oké , de meg kell ígérned valamit ...... - kíváncsian nézett rám és várta a feltételt mint egy kisangyal.- Nem beszélsz senkivel ! Ha engem felismernek elmegyünk onnan.- néztem rá szigorúan. Ha ezt nem tartja be ott botrányos következmenyek lehetnek......


Sziasztok!
MEGJÖTTEM EGY UJ RÉSSZEL . REMELEM TETSZENI FOG ÉS VELEMÉNYEKET VÁROK!💖💖 HA TETSZETT NYOMJ EGY VOTE -OT. BOCSI A KESÉSÉRT DE TANULAS........ PUSZI❤❤❤😘😘😘

Álmaim férfia! /Yoonseok ff./ /szünetel/Where stories live. Discover now