🎤🎤🎤

21 1 0
                                    

Derdimi anlattığım herkes ya derdimi anlamadı yada olayın  ciddiyetini anlamadı. İşte sırf bu yüzden insanlardan uzak duruyorum sırf o yüzden sadece Rabbim e anlatıyorum ne de olsa Rabbim e anlatmak için ne caba gösteriyorum ne uğraş Rabbim kalbimi benden iyi bildiği için daha güzel oluyor. Hem Rabbim fanilerden daha cok derman oluyor. Diyeceksiniz şimdi Rabbim e illaki anlatmak istiyorum secdeye koşun yada  hayvanlara anlatın hiç olmasa hayvan  tepki vermesse üzülmesin hayvan der gecersin ama insanlara birşey denip gecilmiyor çünkü illaki bi tepki görmek istersin bi söz beklersin misal ben bir şey anlatmışsam iyi veya kötü olsun bir yorum beklerim. Ama artık zamanla bir yorum veya tepki görmeye görmeye insan alışıyor ben alıştım yani insan her şeye alışıyor en dayanamam dediği şeye bile dayanıyor ne demiş atalarımız  ya bu deveyi güdeceksin ya bu diyardan gideceksin şöyle birşey varki diyardan gidemiyorsan deveyi gütmeyi öğreneceksin kural kısaca bu yani. Ama siz deveyi güdecem derken develeri kayıp etmeyin cünkü hayat fazlasıyla yalan doğru yolu bile şaşırtır siz siz olun hayatta doğru bildiğiniz şeyin sonuna nokta koymayın virgül koyun cünkü tek doğru senin bildiğin deyil. Bu nokta işini sadece doğrular için deyil hayat içinde uygulayın çünkü hayat sadece yaşadığın bu anla sınırlı deyil misal bir gün hep gece deyil gündüz deyil bir yıl ne hep yaz deyil kış deyil hergün birbirinin aynısı deyil. Böyle düşünerek hayata virgül koyarak yaşayalım ve hiç kimseyi o benim derdimi benden iyi anladı demeyin sizi sadece sizden daha iyi yalnız ve yalnız Rabbim anlar...

Bahar kokusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin