3. bölüm💚

79 4 3
                                    

Jungkook oradan uzaklaştı ve bizde sınıfa girdik . sınıfa girerken jimin benim elimi tutuyordu. Ve son ders olduğu için, okul biz anlamadan bitiverdi. Ve jimin beni kendi arabasına bindirip eve bıraktı. Eve girdiğimde arkadaşım min ji "seni o adamın arabasında gördüm, niye o adamlaydın? Sana, o adama bulaşma demiştim! Ama sen beni dinlemeyip o adamın arabasından iniyorsun, bak (adın) anlamıyorsun o cocuk senin başına büyük işler açacak" bende öylece onu dinliyordum ve bir anda " sen beni anlamıyorsun min ji ben o adam dediğin kişiyi seviyorum!" deyip çantamı alıp evden çıkmıştım. (atarlı kız😂)  nereye gideceğimi bilmiyordum ama tek çare jimin'di çünkü kalacak yerim yoktu. Ve jimini arayıp

--alo jimin nasılsın
--iyiyim (adın) ne oldu sesin bi garip geliyo
-- yha şeyy beni alabilirmisin?
--tabiki! Neredesin konum at geliyorum.
--tamam jimin bekliyorum.

2,3 dakika sonra jimin gelmişti ve hiç soru sormadan beni arabaya bindirdi, ve yol boyunca hiç konuşmadık. Eve vardığımızda, jimin " ne oldu (adın)? anlat bakalım, seni dinliyorum" dedi ve hemen konuşmaya başladım. olan biteni jimin'e anlattım. Oda "canım sevgilim benim sen kafanı bu tür olaylar için yorma" dedi ve bende duygulandığım için ağlayarak jimin'in boynuna sarıldım.

Jimin'in Ağzından:

O kadar güzel kokuyorduki kokusunu doya doya içime çektim. Onu gercekten cok seviyordum. Aradan biraz geçtikten sonra kolumda uyuya kaldı ve onu uyandırmaya kıyamadım. Gerçekten sorunlar yaşıyordu. Onu kucağımda taşıyıp kendi odama çıkardım ve yatağa yatırıp üstünü örttüm. Karşı odaya'da ben yattım( yani jimin'in yattığı misafir odası gibi bisey işte anladınız siz 😊 hsjznsks)

Yazar  Devam  Ediyo:

Akşam çok rahat uyumuştum. Ve sabah kalkınca aşağıdan mis gibi yemek kokuları geliyordu belliki jimin kahvaltı hazırlamıştı. Ama bu kadar güzel kokular geleceği aklımın ucundan geçmezdi. Hemen elimi yüzümü yıkayıp, hazırlandım ve aşağı indim. Jimin beni yanağımdan öperek " günaydıın" dedi ve bende onu öperek" sanada günaydın"  dedim. Ve kahvaltıya oturduk karnım gerçekten çok açtı, hemen yemeğe başladım. Jimin'de yemeğe başladı ama o normal hızla yiyodu,ama ben gerçekten hızlı yiyordum. Jimin birden "yavaş ye tatlım boğulacaksın" dediği an yavaşladım. Ve biraz hayvanlaştığımı anladım. Ama çok açtım ne yapabilirdim? Ve jimin: " aşkım cok tatlısın yhaa" dediği an kızarmıştım. Ve üstelik bana aşkım demiştii bu cok heyecan verici bir drumdu... Daha sonra jimin'de hazırlandı ve okula doğru yürümeye başlamıştık, yürümüştük çünkü ben yürüyüp hava almak istemiştim. Yolda yürüyorken çantamdan kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başlamıştım.

Jimin'in ağzından;

Tanrım çok tatlı, suan onu ne kadar çok sevdiğimi bir kere daha anladım. Onu asla bırakmayacağım.ve onunda beni sevdiğini ve beni bırakmayacağını biliyorum.

Yazar Devam Ediyo;


Okula varmıştık. Tam sınıfa çıkarken jimin'i bi arkadaşı cağırmıştı ve bana sen tek başına çıkabilirmisin? Diye sormuştu bende ,tabiki  sen işine bak ben çıkarım demiştim. Ve yukarı çıkıyordum birden birinin beni çekiştirdiğini hissettim ve o kişiye doğru baktım bu jungkook'tu beni bir duvara çekip duvarla kendi arasına sıkıştırdı ve "bak güzelim seni çok seviyorum anla beni, seni jimin'den daha mutlu edebilirim." demişti ve ben artık bu cümlelerden sıkılmıştım. Jungkook'u sevmiyordum ve ona karşı bi ilgi duymuyordum. Onu ittirip "bak jungkook seni bende seviyorum, ama sadece arkadaş olarak bunun ötesi yok! Olamazda çünkü benim bir sevgilim var anlıyormusun? Ama istersen sana bir şans daha verebilirim ve arkadaş olabiliz" demiştim oda"ben seni bu kadar  severken sen benden nasıl hoşlanmassın" demişti ve çekip gitmişti daha sonra olayın şokunu atlatıp , sınıfa çıkmaya karar verdim. Ve jimin'in yanına oturdum. Ve ders başlamıştı. Ama jungkook hala gelmemişti. Bende haliyle merak ettim. Ve öğretmenden tuvalet izni alıp jungkook'a bakmaya gittim ama hiç bir yerde yoktu. Son olarak erkekler tuvaleti kalmıştı. Ve erkeler tuvaletine girdim. Kapıları tek tek  çaldım hiçbir kapıdan ses gelmedi. Kapıları açıp baktım. Bakmadığım son kapı kalmıştı. Ve onuda açtım kapıyı açmamla ağlamaya başlamam bir oldu çünkü jungkook yerde kanlar içinde yatıyordu. Bileklerini kesmişti . ve kendini yaralamıştı. Hemen sınıfa koşup oğretmene haber verdim öğretmen gelip, yerde yatan jungkook'u görünce şok oldu hemen hastaneye gittik. Jungkook çok kan kaybetmişti onu hemen ameliyathaneye aldılar yaklaşık bir saat sonra içeriden doktor çıktı." hastamız iyi çok kan kaybetmiş ama tam zamanında hastaneye getirmişsiniz biraz geç kalsaydınız hastayı kaybedebilirdik" dedi ve onu hasta bakım odasına aldılar. Bende içeri girdim benim arkamdan doktor bey de girdi ve bana "bakın (adın) hanım jungkook bunu üzüntüden yapmış olabilir, son zamanlarda kötü veya üzücü bir olay yaşadımı" dediği an dünyam yıkılmıştı jungkook benim yüzümden kendine zarar vermişti diye geçirdim içimden...  ve bir anda jungkook uyundı ben elinden tutup iyi misin jungkook dedim oda" iyiyim ama biz nerdeyizz?" dedi bende hastanedeyiz jungkook dedim  oda " beni hiç bırakma olurmu dedi?" be de "tmm jungkook" dedim.

                                  (...)

Daha sonra ben ve jimin jungkook'u evine bıraktık ve ona bir bakıcı tuttuk. Jimin ve bende eve geldik jimin" niye derste jungkook'u aramak için tuvalet yalanını söyledin ve niye onu aramaya gittin"dedi. Bende" jimin o ölüyordu biliyorsun değilmi?" dedim ve ikimizde bir müddet sustuk ve  ben " bak jimin ben sen istiyorsun diye arkadaşlarımdan vazgeçip onları ölüme terk edemem" deyip sinirli bir şekilde, yatmak için odama çıkıp. Kendimi uykunun kollarına bıraktım

öbür bölüm en kısa sürede gelicek hikayeme yorum yapmayı ve oy vermeyi unutnayın sizi seviyorum😻😻😻 bu arada 818 kelimeee 😺

Bts İle Hayal Et💜💛💚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin