SANA AŞIK OLABİLİR MİYİM ?

320 3 2
                                    

Bana aşık olabilir misin ?
Uyanmak istemediğin bir saatte uyanıp tavana baktığında aklına gelen ilk kişi ben olabilir miyim ? Durup dururken içinden kendine ; " şimdi o napıyordur " diyebilir misin benim için ? Bir yerlerden çıkma saatimi beklersen Dünya sana daha da yaşanamaz bir yer gelebilir mi ? Sabah mesajımı gülümseyerek okuyabilir misin ? İki dakika geç cevap verirsem , kafan da beni türlü cinayetler oluşturarak öldürür müsün ? Geceleri senden önce uyuduğumda beni terk edilmekle tehdit eder misin ? Bana , ailemle kavga edersem onların ne olursa olsun haklı olduğunu , onlardan özür dilemem gerektiğini söyleyebilir misin ?

Bundan sonra bişeyler olup , sana sarılabilir miyim ? Ben Dünya'nın en güzel hissini hissedebilir miyim seninleyken ? Seni şımartabilir miyim ? Ayakkabılarını Bağlayabilir miyim ? Defterinin kenarına benin adımı yazabilir misin ? Eline de çocuk gibi beni sevdiğini yazabilir misin ? Kötü şeyleri anlattığımda bana hepsinin çözümünün saece siktir etmek olduğunu ve beni her şeyden çok sevdiğini söyleyebilir misin ? Annemle tanışabilir misin ? Ailemle tartıştığımda arayıp anlatacağım tek kişi sen olabilir misin ? Telefonda beni ararken eğer ben biraz geç açarsam bana çok fena sinirlenebilir misin ? Öpebilir miyim seni ? Dayanamayıp en ucra köşe de seni öpebilir miyim ?

Bana çok şey öğrettin mesela hiç yüzyüze konuşmadığın birine karşı uzun süreli duygular hissedebileceğini , herşeyinle birine ait olabileceğini , gece uyumadan önce yüzünü görüp sesini duymadığın bir insanın hayalin olabileceğini aslında sen bana bir sürü güzel şey öğrettin... Güzel bişeydi seninle tanışmak , konuşmak . İsterdim seninle bir geleceğimiz  olmak , çok istedim yüzüne dokunmak , gözlerine bakmak . Kokunu içime çekemesemde fazlasıyla yaşadım seni seninle olmayı... Beli de oyun gibi gördün bilmiyorum . Belki de kafa buluyor sanıyorsundur . Şimdi bu konu ya kapancak ya da devam edecek .Ya hayallerim devam edecek ya da sönecek. Seni bana soran olursa hayallerimi götüren kadın diycem . Dokunamadan birini sevmeyi öğrettiğin için sana minnettarım .

Sen iyi ki girdin hayatıma , iyi ki ekleyip ilk mesajı atmışım ben sana. Ve o tatlı sesini hiç duymadım . Yüz yüze bile konuşamadım. Ve ben hç sıkılmadım seninle konuşmaktan. Böyle malca fotoğraflar çekinmek istiyorum , yanındayken etrafa bakıp seninle ilgilenmediğim için senin tribini çekip kızgınlığının verdiği tepkiyle tokadını yemek istiyorum . Mesela buluştuğumuz da hiç beklemediğin anda öpmek istiyorum . Senin bacaklarımda olan saçlarını okşayıp masal anlatarak uyutmak istiyorum. Sen uyuduktan kucağıma alıp yatağına bırakıp üstünü de bi güzel sıkıca örttükten sonra alnına öpücük kondurup sessizce oturur sen uyanana kadar seni izlemek isterdim.

Ve sana haddimden fazla umut bağladım , özür dilerim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SANA AŞIK OLABİLİR MİYİM ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin