Vannesa
Obudziłam się wyspana to był naj milszy sen w mojm żyću przetarłaam oczy rozejrzałam się dokoła najpierw nie wiedziałam gdzie się znajduje, ale przypomniałam sobię że jestem pod kanałami kiedy spojrzałam w górę zobaczyłam Rapha i resztę która się na mnie gapiła..
-Ehhh... przestancie to jest dziwnę...
Nie odzwali się nagle zauważyłam że jestem wtulona w Rapha odskoczyłam od niego i spadłam z kanapy.
-Venus w porządku ? *Raph zapytał się mnie troskliwie *-Tak tak wszystko ok *nagle mój tel zaczął wibrować odebrałam to był mój kolega Damian powiedział że dziś mamy dwie lekcje chemi*
-Okej będe nie bawem a na którą i czmu w wolne....
Mój żołądek odezwał się normalnie był taki hałas że umarły by wstał z grobu.-Kurczę głodna jestem*Dalej siedziałam na ziemi *
W końcu pot rzedł do minie Leo pomógł mi wstać.
- niestety mamy tylko pizze
-Ah no ok pójdę sobie do sklepu po coś zdrowego.
-Wiesz pójdziemy z tobą i tak mieliśmy iść patrolować miasto.
-To która jest godzina * zerknęłam na zegarek 22:30 usnełam na 2 godz*
-Okej to co idziemy * podłączyłam słuchawki do tel i włączyłam swoją ulubioną piosenkę Alvaro Soler.-Wyszłam z kanałòw poczułam od razu zapach frytek ......
-Mniam cudny zapach
-Co takiego wyniuchałaś * spytał Mikey*
-Frytki aż ślinka pociekła *b pobiegłam w tą stronę z kont dochodził cudny zapach *Raph
Poszliśmy patrolować miasto z braćmi lecz czułem że coś się stanie, myślami byłem daleko przy Venus.
Nagle zamyślenia wyrwał mnie głos Leo.
-Co się stało
-Zobacz w dół jacyś faceci idą do knajpy gdzie jest Venus lepiej idzimy za nimi.
-Dobry pomysł.Venus
Jacyś faceci wparowali do baru jeden mnie złapał za szyję i coś mi wstrzyknoł poczułam się słabo moje oczy były cierzkie potem widziałam czerni szyja mnie bolała. Gdy się obudziłam byłam na rękach Leo nie wiedziałam co jest nagle poczułam że mam coś to był ogon.W końcu dotarliśmy do Kryjówki wszyscy na mnie patrzyli z przerażeniem ja nie wiedziałwm o co chodzi straciłam przytomność , gdy się obudziłam już nie byłam sobą April podała mi lustro gdy spojrzałam nie mogłam w to uwierzyć stałam się zielonom zmutowanom jaszczurkom.
Dzisi taki krótki opek a i jak są błendy to bardzo przpraszam :)****
CZYTASZ
TMT.... Wszystko albo nic
FanfictionTu będe opiswać dalsze losy Wojowniczych żòłwi Ninnj.... Była sobie 15 letnia nastolatka o imieniu Vannesa jej najleprzom przyjciółkom od 2 lat była April Online, oraz Cesy Jeson chłopak któr prubuje podbici serce Vannes. Kiedy April przectawi jej...