SBBS 1

11 2 2
                                    

Askere giderlerken ağlayacağız.

1 ay geçecek özleyip her hafta ağlayacağız.

2 ay geçecek fotoğraflarına bakıp uzun uzun sessiz sessiz ağlayacağız.

Daha onları kanlı canlı göremeden,sarılamadan,gözlerinin içlerine bakıp gülümseyemeden,kokularını doya doya içimize çekemeden gidecekler.

2 yıl nasıl dayanırız?Sevdiceği askere gitmiş 13 Milyon Army nasıl dayanacak?

Moralinize sıçacağım :') Herşeyi geçtim,askerden geldiklerinde ne olacak?

Ya bırakırlasa bizi?

Ya bırakırlarsa Müziği?

Ya evlenirlerse?Oppacı değilim ama daha bize gelmediler.Daha onlara sarılamadık.Daha öpüp koklayamadık.Daha 'Ergenlik bu geçici'diyenlere aldırmadan doyasıya sevemedik sizi.

Ya gruptan biri ayrılırsa?

Ya grup dağılırsa?

Ya 13 Milyonu hiç acımadan kestirip atarlarsa?

Ya önemsemezlerse 4 yıllarını?

Ya önemsemezlerse emeklerini?

İnşallah yapmaz Bangtan.

Benim Bangtan'ım yapmaz!

Ya bizi görmediği halde 'Sizi özledim Türkiye'diyen Tae'nin eski neşesini göremezsek?

Ya habire 'bizi bekle Avrupa,mutlaka geleceğiz.''diyen Hoşik'in bir daha bu laflarını duyamazsak?

Ya Yoongi'nin Mama'ya,AnTilere laf sokuşunu bir daha                             izleyemezsek,dinleyemezsek,duyamazsak?

Ya Jungkook'un abilerini kızdırıp tavşan dişlerini ortaya dökecek kahkahasını duyamazsak?

Ya Hoşik'in Im your hope,Your My hope,Im J-Hope deyişini duyamazsak bir daha?

Ya Jimin'in şirin suratını,Jungkook'un onun kısa boyuyla dalga geçip dayak yemesini bir daha göremezsek?

Ya Liderimizin,sırf bizim için ayakta kaldığını,Dünyanın en düşünceli liderini bir daha göremezsek?

Ya yurdun ommasını,aşçısını başını yurdun direğini Jin'i ve mükemmel Egosunu bir daha göremezsek?Mükemmel vorldvaydhendsımımızı bir daha göremezsek?

Ya momentleri ezberlersek?

Ya şarkılarının her ritmini,her salisesini ezberlersek?

Sonunu Bile Bile Sevdik.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin