3

80 0 2
                                    

Strhla jsem mu kalhoty i s baxerkami a spatřila jeho kamaráda . Už stal v pozoru a byl uzasnej . Šla jsem spatky nahoru a on mě prevalil . Ještě mě chvíli libal ale pak ho do mě zasunul tvrdě a začal prirazet rychle a tvrde. Vzdychali jsme spolu a asi po deseti minutách jsme se společně udělali . Svalil se na druhou stranu a odychovali jsme . Pak mě políbil a oblékal se "bylo to úžasný ale budu muset jít ještě mám práci " "Jo v pohodě a díky za uzasnej sex" "já rad " ještě mi dal znovu pusu a za chvilku jsem slyšela cvaknuti dveří. Šla jsem do kuchyně a začala vařit . Dělala jsem si tacos bylo výborné k tomu jsem popijela bílé víno a koukala jsem se na TV . Začal mi zvonit mobil , tak jsem to zvedla " ano " "ahoj zlato styskalo se ti po mě" "taylore?" "Ano jsem to já a našel jsem te " "jak ?" Byla jsem zděšená myslela jsem ze na mě zapomel už je to přeci jen měsíc . Najednou se rozkolu dveře a jsem tyhle na sebe hodila tričko co tu minule nechal Daniel když tu byl na víkend , protože jsem na sobě měla jen spodní prádlo a teď dlouhé bílé tričko . Ve dveřích stal Taylor a prohlížel si mě . "Ahoj vážně si si myslela ze te nechám jen tak bejt " byla jsme zticha jen jsem na nej koukala a vzdala naději na normální život a na další útěk taky protože to by mě asi už zabil.

Vzal mě za ruku ještě jsem si vzala džíny a místo toho zříká jsem si dala volný svetr a nasadila jsem si niky a šli jsme k němu do auta . Nějaký ty chlapi tam ještě zůstali a balili mi věci . Furt mě držel za ruku seděli jsme spolu na zadním sedadle a byli zticha
"jak si mě našel ?" Prolomila jsem ticho
"nejdřív to bylo vážně těžké te najít když si sfalsovala svůj útěk do Švédska ale pak ses prozradila když si začala chodit do práce "
"vždyť už tam chodím dva týdny nebo spis chodila "
"no to Jo ale než jsme našli schodů kamerového systému tvého obličeje jen to trvalo týden a pak jsme te sledovali a nechal jsem te si ještě trochu užit ty svobody a pak mi ruplo nervy , když jsme viděl toho kluka jak šel za tebou a pak odešel a měl rozcuchane vlasy a obráceně tričko došlo mi to ze si sním chrapala "
"Jo chrapala a nebylo to jen jednou" on mi stiskl ještě vic ruku a vražedné se na mě Koukal měla jsem docela strach ale nedala jsem to na sebe znát
" no co golf mám rada sex a vážně jen kvůli tomu ze jsme si te měla vzít a myslela jsem ze mám vyhráno tak se nestanu jeptiskou"
"to je pravda ale stejně "
"co ?"
"To je jedno ty mas rada sex?"
"Je to taková moje droga , Takovej relax a když mám třeba špatnou náladu tak mi ji zlepší nebo cigaro ale preferuji sex"
"Ty Kouris ?
"jen někdy vadí ?"
"Ne já taky "
"Tak vidíš "
"Hmmm"
Dojeli jsme k němu a vešli jsme k němu
"Věci ti přivezou za půl hodiny a daj ti je do pokoje "
"Dobře"
Pojď ke mě do ložnice budu tam za 10min potrebuju stebou ještě něco vyřešit
"Jdu tam"
On se usmál a já šla do ty ložnice jak mi řekl

Mafianova ženaWhere stories live. Discover now