Capitol 1

6 0 0
                                    

  Cap 1 .

Bună, eu sunt Katherin și am 17 ani , sunt genul ăla de fată timidă care preferă să stea singură decât să vorbească cu ceilalți .

Familia mea și prietenele mele îmi spun Kat , eu stau în Londra împreuna cu mama , tata a plecat acum cu mulți ani în urmă și nu s-a mai întors ... 😞

Pe mama o cheamă Delia , pe prietenele mele le cheamă Rose și Adele ele sunt în aceeași clasă cu mine . 😀

Viața mea e una destul de anostă ... singurul în care am încredere este Jurnalul meu , îl am de la 6 ani,  a fost un cadou de la tata , mda e cam singura amintire de la el . 😛

O zi obișnuită .... mă trezesc pe la 06:30 din cauza ceasului care parca îmi pusese gând rău . 😛

Ma: Kat , trezirea ... este gata masa .

K: Imediat mama (strig eu )

Ma: Sper să nu te mai strig odată! #țipa #ea

Dupa 5 minute de zvârcolit prin pat mă scol și îmi frec de câteva ori ochii pentru a alunga ceața de pe ochi , mă duc să mă pieptăn și îmi fac un duș rapid după mă îmbrac

După ce am terminat mă duc în bucătărie unde o văd pe mama cu telefonul la ureche vorbea și raâdea ca o adolescentă îndragostită..... 😳

K: Bună dimineața mama .

Ma: Neața , mănăncă că eu tre' să plec .

K: Unde pleci ? #Spun #și #îmi #bag #în #gură #o #bucată #dintr-o #Clătită #Cu #ciocolată .

Ma: De când îți dau eu tție explicații ? Ia vezi că eu te-am faăcut , nu tu pe mine .

K: Calmează-te , nu am dat cu paru doar am întrebat.

Mama pleacă din bucătărie aproape țopăind de fericire și eu mă uit indiferentă , nu e ca și când ar fi prima dată când își aduce vre-un "partener " aici . Eh, asta e , este viața ei .

După ce am mâncat am strâns masa și am spălat vasele și am plecat să îmi fac geanta , dar Jurnalul meu era aruncat pe masă .

Îmi i-au jurnalul de pe masă și încep să scriu : " Dragă jurnalule , știu ca nu e cine știe ce , dar cred că mama ar vrea să îl înlocuiascaă pe tata , ei bine chiar dacă m-a abandonat e tot tatăl meu și îl iubesc pentru că mi-a dat viață . Dar nu pot accepta ca mama să sară ca și capra în călduri prin casă și să fie așa de melancolică , e ciudat!! "

Îmi închid geanta și imi bag jurnalul într-un buzunar secret din geantă .

Nici bine nu am ieșit pe ușă că îmi sună telefonul

Mă uit la numărul care mă apela și văd că e Rose .

K: Bună Rose !

R: Bună Kat , unde ești ? Vrei să te i-au cu mașina ?

K: Ai mașină ? #Spun #chicotind

R: Nu prostuț-o, are frate-miu . Vrei să vi cu noi ? O vom lua și pe Adele .

K: Unde vă aștept ?

R: În fața curții tale .

K: Ok, ne vedem !

R: Ceao !

Închid telefonul, îmi i-au geanta de pe jos și mă duc în fața curții , deodată în fața mea oprește o mașină superbă ❤

Geamul mașinii se lasă în jos și aud vocea prietenei mele Rose că mă strigă .

R: Hai Kat , vom întârzia .

K: Mersi ca m-ai luat și pe mine . #Spun #Rușinata #de #faptul #că #era #și #Justin #acolo (Justin - fratele mai mare a lui Rose , are păru negru , ochii verzi și e drăgut la caracter )

J: Bună Kat ! #Spune #fiind #atent #la #drum

K: Bună Justin . #Spun #Rușinându-mă

R: Hai gata cu vorba că întârziem .

În câteva minute ajungem în fața casei lui Adele , o văd că se îndereaptă spre mașină și se urcă în spate lânga mine .

A: Salut gagici .

J: M-ai facut gagică ?

A: Dap. #Spune #râzând

Am început să vorbim despre ce am făcut în vacanță , Adele a fost in Brazilia la mama ei , Justin a fost prin cluburi și Rose a fost la bunici în Miami .

Păi eu am fost cu mama la Paris în vizită la tata . 😗

După 10 minute ajungem în fața liceului ,am ieșit din mașină și toată lumea se uita la noi . De ce se uitau la noi ? Nu îmi place când se uită toți la mine .

Intrăm în clasă și mă așez într-o bancă din spate , Rose și Adele în față, am vrut sa mă duc lângă ele dar când să mă așez o fată blondă îmbrăcată prea exigent pentru o școală care se uita plictisită apare acolo .

O: Bună, eu sunt Oxana , ăsta e locul meu , dar dacă vrei poți să stai în spatele meu .

Se uită drăgălaș la mine așa că am dat din cap și m-am așezat în banca din spatele ei .

În clasă intră profesorul Lopez (profu.de istorie)

L: Bună dimineața elevi !

Toti : Bună dimineața domn profesor !

Ne așezăm în bănci și deschid caietul și încep să scriu ce scrie și profesorul pe tablă ....

Cam la jumatea orei auzim o bătaie în ușă .

L: Intră !

Pe ușă intră Justin . Justin ? Ce caută el aici ?

L: Ce este, Justin ?

J: Mă scuzați că deranjez domn profesor dar m-a trimis doamna directoare după Katherin .

Când mi-am auzit numele am încremenit , mă uitam speriată la el , oare ce am făcut ?

L: Ok, domnișoara Katherin du-te cu domnul Justin .

Eu mă ridic din banca mea și mă îndrept spre ușă , în clasă se auzeau voci " Opa, fata cuminte a dat de belea " ; " Cine e Katherin ?" ; " Oare ce a mai făcut și asta ? " , dar ele sunt oprite de domn profesor care ridică vocea .

L: Liniște, altfel vă dau detenție ! #Aproape #că #țipa

Eu și Justin eram pe coridor îndreptându-ne spre biroul directoarei .

K: Justin ?

J: Da ? #Spune #mutându- și #privirea #spre #mine

K: De ce sunt chemată de doamna directoare ?

J: Nu știu Kat , a zis să te chem de urgență în biroul ei .

K: Aham !

Nu am mai spus nimic și am încercat să mă gândesc ce am făcut ...., nu am făcut nimic rău , de ce m-o chema ?

Intru în biroul directoarei urmată de Justin care era la jumate de metru după mine .

J: Am adus-o pe domnișoara Katherin.

.

.

.

...............................................................................................................

............................................................

Voi de ce crede-ți că a chemat-o directoarea pe Katherin???

Sper că va plăcut ! Aștept păreri despre capitol .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JurnalulWhere stories live. Discover now