2.0

558 22 12
                                    

-Jin'in Ağzından-
Min Yong ile görüşmeyeli 1 hafta oldu . Jimin bile bilmiyor nerde olduğunu . Bir gün bir numara bana mesaj atcağını ve ona bağlanacağımı söyleseler inanmazdım ama ... Jimin ise hala Min Yon 'nın numarasına mesaj atıyordu . Ona Min Yong'ın menajerinin attığı mesajı daha göstermemiştim çünkü grup dışında ilk defa bir 'Gerçek' arkadaşı oluyordu . Odadan üzgün bir şekilde Jimin geldi .

"Hala cevap vermedi"

"Biliyorum Jimin , banada vermiyor"

"Küs mü acaba ?"

"Sanmam"

"Hyung eğer birşey varsa ve söylemiyorsan ..."

"Ne olabilir ki ? O zaman niye senle konuşmayı kessin ki ?"

Boynunu eğdi .

"Haklısın hyung ... Ama , ama ilk defa arkadaşım olmuştu"

Gözleri dolmuştu . Min Yong ile hiç sesli konuşmamasına rağmen seviyordu. Ayağa kalktım ve Jimin'in omzuna elimi koydum .

"Üzülme Jimin , sana neden ayrıldığını söylemem gerek . "

Birden heyecanlandı .

"Hyung ! Bu zamana kadar biliyor muydun ? Bende engelledi sanmıştım !"

"Engelledimi bilmiyorum ama bir daha konuşabileceğimizi sanmıyorum . Belki böyle özel yerlerde felan bir ihtimal ... "

"Her neyse ! Neden konuşmayı bıraktı?"

"Ona 2 gündür mesaj atmadığını söyledim . Mesaj atan ise o değil menajeriydi . Bizle görüşmemesi gerektiğini ve sasaengler felan olduğunu söyledi . "

Dedim üzgün bir şekilde . Jimin'in heyecanı birden gitmişti . Yavaş yavaş omuzları düştü , ardında yere yığıldı . Boş gözlerle bakıyordu . Yere çömeldim .

"Jimin ... Sakin olmalısın . Onun suçu değil . "

"Ama o senin için ünlü olmadı mı ?!!? Nasıl , nasıl ?!?!"

Sesi ağlayacakmış gibi çıkıyordu . Sakinliğimi korumaya çalıştım .

"Evet Jimin ama menajeri sonuçta .. Onu suçlayamayız . Sakin ol diğerleri gelebilir . Hadi kalkta seni odana götüriyim . "

Dedim ve kolundan tutup kaldırmaya çalıştım . Burnunu çekti ve kalktı . Odasına gidene kadar hiç konuşmadık . Odasını önüne gelince onu uyarma hissi geldi .

"Jimin ,lütfen depresyona felan girme . Çılgınca şeyler yapma . İçki felan içme . Bol bol yemek ye , biliyorsun üzgün olduğunda çok fena kilo veriyorsun . "

"P-peki"

Dedi ve odasına girdi . Bende kendi odama gittim ve kendimi yatağa atıp uyudum .

***

Telefon sesi ile uyandım . Telefona baktığımda bilinmeyen bir numara arıyordu , sabahın bu saatinde ! Açtım

"Evet ?"

"Jin !"

"N-ne Yong ?!"

"Evet benim , şuan gizli gizli arıyorum . B-ben seni çok özledim ."

Sesi titriyordu . Heralde mutluluktan ağlıyordu .

"Bende seni özledim . "

"Menajerim telefon numaramı değiştirdi . Üzgünüm . O gün yani senle en son mesajlaştığım gün bye dedikten sonra telefonumu aldı ve bana yeni telefon alacağını söyledi . Israr ettim ama ... "

♥Love♥Texting /Kim Seok Jin♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin