1.❤️

52 3 3
                                    

Dit is dina is goed meisje met groot hart is veel bezig met school ,haar familie en haar vriendje haalt hoge cijfers en zit in haar laatse jaar hbo is van morokaanse afkomst heeft een lichaam waar elke meisje van kan dromen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is dina is goed meisje met groot hart is veel bezig met school ,haar familie en haar vriendje haalt hoge cijfers en zit in haar laatse jaar hbo is van morokaanse afkomst heeft een lichaam waar elke meisje van kan dromen.

Dit is dina is goed meisje met groot hart is veel bezig met school ,haar familie en haar vriendje haalt hoge cijfers en zit in haar laatse jaar hbo is van morokaanse afkomst heeft een lichaam waar elke meisje van kan dromen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is amine de vriendje van dina gespierde lichaam van morkaanse afkomst en zit in dina de klas is wel bekend als de jonge die vreemd gaat (waar dina niks van weet)


Pp  Dina

TRING...TRINGG....TRING..... daar ging me wekker dan net als altijd. Ik  stond op liep de douch in en nam heerlijke douch dat me liet ontspannen stapte uit de douche ik deed een baby roze houdi aan en zwarte basic broek aan ik pakte me LV tas en deed me belangerijk spullen er in liep naar beneden waar ik me moeder trefte ik gaf haar een kusje en nam plaats aan tafel ik smeerde snel een broodje tijdens het broodje in me mond de Douwe zat ik wat op me telefoon na dat ik had ontbeten trekte ik me jas aan en liep naar buiten ik liep naar de bushalte ik naam plaats en wachtte op de bus na een poos kwam de bus ik stapte in onderweg naar school......
-

Ik loop de school plein in waar ik inssaf zie ik knuffelde haar en we praten over van alles en nog wat voor de duidelijkheid inssaf is me bestfr mij alles mohiem ik vertrouw haar als geen andere. 'Heyyyy hoertjes'  hoor ik iemand achter ons zeggen we draaien allebei tegelijk om en kijken oog in oog Senna 'omg Senna wat doe jij hier' we vallen haar aan met knuffels en kusjes trouwens Senna is me oude klas genoot naar mate de tijd zijn Senna en inssaf ook beste vrienden geworden 'maar  eve serieus wat doe je hier' vroeg inssaf met zo een rare stemmetje
'Nou ik ben dus voor niks wakker geworden ik ben eigenlijk vrij end at was ik vergeten dus ik dacht ik kom eve langs voor dat jullie beginnen met de les als jullie niet willen ga ik weg hoor' zei ze met een grijns op der gezicht 'nee nee nee blijf' zeiden we tegelijkertijd we praten wat over koetjes en kalfjes en besluiten afscheid te nemen als de bel gaat we lopen de klas lokaal binnen ik neem plaats naast amine en inssaf naast sabir ze zijn geen stelletje maar zijn gewoon bestfr . Dus ik zet me tas naast de tafel en amin gaf me een kusje op me wang waardoor ik moest blozen daarna gaf ik hem een kusje op ze wang 'heyy schatje' zei hij daarna ' hey dushi '  'je bent het niet vergeten toch ' zei hij met een grijns op zen gezicht 'wat ben ik niet vergeten ?' Zei met zo Eem blik van waar heb je het over ' uhmmm misschien dat we morgen een maand samen' 'ooo nee dat ben ik niet vergeten '  zei ik  'gelukkig maar want heb een groot verassing😏'
-
Eindelijk weer tijd om naar huis te gaan
TING ik kreeg een melding van een onbekende nummer he wie kan dag zij ik opende het bericht en las het bericht ene na de andere keer he begrijp het niet dit is wat er inde bericht stond : verwacht het onverwachte en vertrouw niemand-A
He wat bedoeld die gene daar mee ik begrijp het niet ?
En waar staat die A ?
Wilt iemand me wat duidelijk maken ?
Wie is dit ?
Waarom is dit zo een wazig bericht ?
Wat wilt dis gene van mij ?
En hoe komt die hij/zij aan mijn nummer ?
Zo veel vragen maar geen antwoord
Ik laat het van me af glijden en trek me er niks van of zou ik dat juist wel moeten doen ben het eve kwijt .................

Je zou eens moeten weten wat er achter je rug gebeurt......

Wat vinden jullie van me eerste deel
Stem en rea😻

Aan alles komt een eind...........Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu