℘ 1

521 6 2
                                    

Multimedia Düzenlenmiştir.

Multimedia;Derin

Annem yeni bir adamla evlenmiş ve onların evine yerleşmiştik. Anneme hem kırgın hem de sinirliydim. Üstüne üstelik bir de üvey abim vardı! Ve benden bir yaş büyüktü. Bir de onla uğraşamıycaktım. Üvey babamın adı nezih'di. Üvey abimle hala tanışmamıştım. Evde değildi. Nasıl biriydi acaba?

Aman banane.

Annem ve nezih amca aşağıda oturma odasında kahve içerken ben odamda kulaklıkla müzik dinliyerek yatağıma uzanıyordum. Odam mavi renkten oluşuyordu. Favori rengimdi. Çift kişilik yatak,komodin giysi dolabı,boy aynası ve çalışma masasından mevcuttu.

Ve bir de mini bir balkonum vardı. Tam istediğime göre bir odaydı. Bu eşyalar bana göre yeter artardı. Kulaklığımı kulağımdan çıkartıp yataktan kalkıp giysi dolabımı açtım ve üzerimi değiştirdim.

Aşağı inip mutfağa girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı inip mutfağa girdim. Hizmetlilerden birisi yanıma gelip konuştu. "Derin hanım bir şey mi istemiştiniz?"dedi. "Hayır bir de bana derin deyin hanımı tercih etmiyorum"dedim nazikçe. Sevecen bir şekilde gülümseyip işine döndü. Buzdolabını açıp yiyeceklere göz attım. Atıştırabilecek bir şeyler arıyordum. Çikolatalı waffle gözüme çarpınca hemen elime alıp buzdolabını kapattım.

Mutfakta 2 hizmetli vardı. İşleri bitince mutfaktan çıktılar. Çekmeceden çatal alıp waffle ve çatalı masaya koydum. Sandalyeyi çekip oturdum ve waffle yemeye koyuldum.

Waffle bitince tabağı ve çatalı bulaşık makinesine yerleştirdim. Mutfaktan tam çıkıyordum ki kolumda acı bir sızı hissettim. Kolumu tutup "Ah"diye çemkirdim. Kendimi geri çekip kime çarptığıma baktım. Koyu kahverengi gözlerle göz göze geldim. Ne güzel gözleri vardı öyle.

"Ne yapıyorsun hayvan dikkat etsene!"dedim ve sinirli bakışlarımı gönderdim. "Beni görünce bakıyorum da dikkatın dağılmış"dedi sırıtarak. Gözlerimi devirdim. "Senin ne işin var burada kimsin?"diye soru yönelttim.

Topuklu ayakkabı sesleri duyunca kafamı arkaya çevirdim annem mutfağa girmişti ve arkasından da nezih amca gelmişti. Bize gülümseyip yanımıza kadar geldiler. Anneme Ne oluyor? Bakışı attım.

"Kızım üvey abinle tanıştın mı?"

-

Eveet! İlk hikayemle karşınızdayım. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum:)

ÜVEY ABİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin