Nayeon P.O.V
Dipagi hari yang sungguh indah dan menawan. Aku menarik selimutku hingga ke atas. Sambil mataku menangkap figura namja yang sungguh aku kenal.
Kim Taehyung
Ya dia kawan baik aku, Sejak kami berumur 12 tahun, Kami mula rapat. Sangat rapat, Bagi orang kami sekadar kawan biasa. Tapi bagi aku dia adalah abang aku. Mula muncul perasan "Cinta" mungkin perasaan cinta sebagai abang ?
"IM NAYEON !!!!!!!!" Jerit Taehyung yang boleh membingitkan telinga mulus aku. Aku menyelak sedikir selimut.
"Waeyo?" Tanyaku lalu menjeling tepat kearah lelaki kelahiran 1995 itu. Dia menunding jam dinding. Lalu dikecilkan matanya.
SEKOLAH !
Aku mencapai tuala diampaian lalu memasuki bilik mandiku. Aku membuka pakaian ku sedikit demi sedikit. Kedengaran ketukan yang berada diluar. Apa kau nak ha manusia bernama Kim Taehyung.
"CEPAT SIKIT! KITA MASIH ADA 30 MINIT NAK SAMPAI KAT SEKOLAH !" Warning Taehyung atau dikenali sebagai V.
"Ndae!"
SKIP
Setelah selesai aku membersihkan diriku. Aku membungkuskan diri dengan menggunakan tuala. Kaki putih sesuci murni aku mula bertinjak keluar bilik mandi.
dan !
"YAH KIM TAEHYUNG ! KAU KELUAR LAH ! AH DWAEJI KELUAR DWAEJI !" Marahku. Rilex saje je manusia ni duduk atas katil aku. Bagi kang xpasal pasal kena marah. -_-
"Alah pakai jelah baju ka---" Belum sempat dia menghabiskan, Aku menolaknya untuk keluar dari bilik Princess Nayeon.
Aku mengambil uniform sekolahku. Lalu cepat cepat menyiapkan diri.
End Nayeon P.O.V
V & Nayeon berjalan beriringan. Dah mau hampir 15 Minit mereka berjalan. Seko takde mengeluarkan suara.
"Nayeon" Panggil Taehyung. Nayeon pun menoleh ketepi. Dan mengangkatkan kepalanya.
"Siapa nama kawan kau tu?" Soalnya. Nayeon yang tadinya tersenyum lalu pudar.
"Jisoo. Seo Jisoo" Jawabnya lalu memandang skrin telefonnya. Hancur ya itulah dirasa oleh gadis kelahiran 1995 itu.
Taehyung mengangguk
"Wae hati aku macam hancur ? Bila dia tanya siapa nama Jisoo? Aku kata Cinta sebagai seorang Abng, Tapi ni...." Bisik hati Nayeon. Lalu menyambung aktiviti nya
_________________________
Ampun, harni orang buat kenduri cri ii eh eh ada line lah ! Ada can nak curi line pastu update ff. Hebatkan akak Fatin kite ? *Dab*
YOU ARE READING
Crush ↔ vnayeon
Fanfiction+ si namja suka kepada kawan si yeoja ,, si yeoja suka kat si namja. apekah ? weird gile kesian dia HAHAHA