Biasınla güzel akşam yemeği yaparsınız tepkileri;
T.O.P
Birlikte yemek yapmaya başlarsınız. Herşey çok güzel gider. Yemekleri ocağa koyarsınız ve içeri geçersiniz. T.O.P gelip burnuna bir öpücük koyar ve senin ne kadar güzel bir melek olduğunu söyler.
Sen utanırsın ve öpücüğün devamı gelir. O başınızı o öpücükle döndürürken yemekleri unutursunuz ve yemekler yanar. Üstüne çıkmaya başladığı zaman burnuna yanık kokusu gelir ve T.O.P'u üstünden düşürürsün. Ama iş işten geçmiştir ve yemekler çöp olur. Siz de pizza söylersiniz.
G Dragon
Aksama kadar mükemmel vakit gecirirsiniz ve sevdiğin adamla ilk defa yemek yapacaksınızdir. Yemek malzemelerini hazirladiniz ve yapmaya başladınız. Ama pek yemek yapmayı beceremedigi ortadaydi. Bu yüzden yapmayi bırakıp sizi hayranlıkla izlemeye başladı.
SeungRi
O yemek konusunda beceriklidir ve senden sadece oturmanı ister. Çünkü sana o yemek yapmayı ister. Sana özel yemekler yapmıştır ve mükemmel kokuyordur. Masayı hazırlamıştır ve seni masaya çağırır sandalyeni çekip oturtur. Masaya yemeklere baktığında gercekten mükemmel olduğunu anlarsın ve gözlerin sulanir. Çünkü sevdigin adam ilk defa sana senin icin kendi elleriyle özel yemek yapmıştir. Hemen masadan kalkip sıkıca sarılırsın ve boynunu öpersin. 'Teşekkür ederim iyi ki hayatımdasin' dersin.
DaeSung
O yoğun isler yüzünden pek sizinle vakit geçiremez. Hergün yorgun geliyordur ama bugün size söz vermistir. Beraber yemek yapacaksınızdir. Yemek yaparken de bir yandan birbirinizi suyla ıslatırsınız. Eğlenceli geçer akşam yemeğiniz.
TaeYang
O pek bu konularda becerikli değildir. Ve siz ona Türk yemeği hazırlarsınız. Masaya geçtiğinizde Taeyang ilk bir sok gecirir. 'Bu kadar yemeği sırf benim için mi hazırladın sevgilim bir de Türk yemekleri yapmışsın. Sen iyi ki benim kadinimsin ve en dogru yaptigim sey seni sevmek'der.