פרק 2

68 7 1
                                    

לא הצלחתי להירדם בלילה.
חשבתי על מה שליזה אמרה לי, ואני חושבת שהיא צודקת.
אני לא יכולה להמשיך לבקש תשובות לבעיות שלי בכל מיני מקומות, כי רק אני מכירה את הבעיות שלי הכי טוב שיש, ויש לי המון כאלה.
אני מהססת טיפה לפני שאני קמה מהמיטה, יתאים לי יום של להשאר בבית ולשקוע למחשבות עמוקות מידי, או שאולי זה לא רעיון כל כך טוב? המחשבות האלה מטרידות את ראשי בצורה מעיקה, ואת האמת אני חושבת שהפעם החופש היחידי שלי יכול להיות כשאני בבית ספר, חופש מעצמי.
כינסתי את ראשי בין שתי ידיי ונאנחתי בשקט על כמה שנמאס לי כבר, ופתאום השעון המעורר צילצל בחוזקה ואני כיביתי אותו במהירות.
זה לא שהוא עזר לי במשהו כי אני לא ישנתי בכלל.
הערתי את זואי במהירות בשביל שתיתארגן, ואת אימי הערתי מיד אחרי, שלא תאחר למשמרת שלה.
בפעם האחרונה שבה היא איחרה, וגם זה רק בעשר דקות, המנהל שלה איים עלייה שיפטר אותה מבלי להראות הבנה והקשבה כלפייה, אני מתעבת אותו.
נכנסתי למקלחת במעט חוסר רצון ועשיתי מקלחת קצרה וקרה של כמה דקות, הייתי נראת זוועה עם כל הפנים שלי אדומות ושיערי נפוח במיוחד בעוד שמוחי טרוד יותר מבדרך כלל.
במקלחת חשבתי המון על כריס, והגעתי למסקנה שאני הולכת לתת לו הזדמנות. לא שאני בטוחה בכך שזו היא הדרך הנכונה, לעזאזל אני אף פעם לא בטוחה אם מה שאני עושה זו הדרך הנכונה, אבל אני לא הולכת לפרק את מה שבנינו במשך יותר משנה לחמוק מבין ידיי בגלל טעות אחת.
אף בן אדם לא מושלם, בטח שלא אני וכריס. בכל מערכת יחסים, בין אם היא רומנטית או בין אם היא בין שני מכרים, יש דברים ומחלוקות שבאים בינהם, אף אחד לא מסכים במאה אחוז עם האחר על כל דבר שיוצא מפיהם, גם אם הם לא מוכנים להודות בזה.

כשיצאתי מהמקלחת, סירקתי את שיערי המעט מתולתל במהירות ותקעתי אותו בפקעת לא מתאמצת בשביל שלא יבוא בדרכי בעודי מצחצחת שיניים.

יצאתי מהמקלחת עם המגבת, וראיתי את זואי יושבת ואוכלת קורנפלקס ואת אימי מעשנת את סיגריית הבוקר שלה.
״זואי סיימתי! המקלחת כולה שלך!״ צעקתי לה כשיצאתי מהמקלחת ויכלתי לשמוע במהירות את גרירת הכיסא שעליו ישבה, ושלוש שניות אחרי זה את דלת המקלחת נסגרת.
נכנסתי לחדרי במהירות וסגרתי את הדלת. שמתי עליי גינס כחול רגיל וישן, וחולצה שחורה שמצאתי בתחתית הארון עם הוואנס השחורות שלי, שקיבלתי מתנה ליומולדת לפני כשנה וחודשיים מאמא שלי ואחותי.
יצאתי מהחדר וישר פניתי למטבח בשביל לקחת לעצמי פרי או משהו בשביל שלא אגווע ברעב בבית ספר, והיתיישבתי ליד השולחן בעודי מחכה לזואי שתסיים במקלחת.
״איך את אמא?״ שאלתי את אימי בשקט והיא הרימה מבט מעט מופתע אליי. ״אני בסדר, בהיתחשב בנסיבות. איך הולך לך בבית ספר יפה שלי?״ היא שאלה מיד אחרי שלקחה שאיפה ארוכה מהסיגרייה שלה, היא מתענגת עלייה.
חייכתי במהירות ואמרתי שהכל בסדר, לא רוצה להדאיג אותה יותר, כאילו המצב לא מספיק גרוע.

כנגד כל הסיכוייםWhere stories live. Discover now