Bzzz...Bzzz hoor ik mijn wekker afgaan ik zit net naast een wasmachine ARGGG!!roep ik Ik zet het op smooting en wil net i' dromenland beland todat ik een roepende broer hoor "DUNIAAA WAKKER WORDEN JE BENT TE LAAT "zegt mijn broer samir "JAA KOM ERAAN"zei ik. ik nam een snelle douche van 5 min stijlde mijn haar en deed dit aan👇
Snel loop ik naar beneden en heb pas door dat ik me tas en tel vergeten ben ik sprint naar boven en haal al me gerief naar beneden ik zag mijn broer op zijn gemak eten ik pak snel smem en prop het in me mond mijn broer kijkt me niet begrijpend aan ik zag zijn blik en zei"SAMIR WAAR WACHT JE OP BRENG ME NAAT SCHOOL""ewa kleintje doe rustig je bent nog op tijd ik kijk naar het uur en zie dat het nog maar 7u30 is ik kijk hem boos aan "ewa kleintje jij bent altijd te laat" "ten eerste ik Ben niet klein jij bent gwn groot.
~~op school~~
"Jullie krijgen een nieuwe leerling in de klas "zei mvr vanhoven .iedereen werd stil en we kijken haar niet begrijpend aan na een poostje zegt ze "nou hij zal binnen een kwartier arriveerde" "kiffesh weet je dat"zei amin{leerling uit me klas}"on die volgens de regels van school dat je alleen nederlands mag praten begrepen amin!?"vraagt de docent
"Klop"Klop""oh daar is hij al beleefd zijn kinderen""kifesh deze dacht ik de Deut werd geopend door de directrice en de nieuwe leerling volgde haar...WAUW...hij is zo knap. Nee a3ufubillah geen jongens dat is haram snel keek ik weer weg waneer hij naar mij keek "je mag u voorstellen" zegt de docent . "Oke ik ben hicham ik ben 17 jaar oud ik ben volbloed marrokaans en ben muslim ik ben net naar hier verhuist"zei hij "nou dankje hicham eens kijken waar je kan zitten gaat u maar naast Dunia zitten " nee shit "ja ok moet weer alleen zitten pfff "halooo!? " oh hey" "je zat te dromen "zei hij "ja sorry euhm... ga maar zitten""het is mischien snel maar mag ik je nummer ?"zei hij "wij nee sorry ik geef me nummers niet aan jongens" "oh oke""TRIINNGG "yess pauze ik liep de plein in en ga naar me vrienden groepje "hey bitchesss"riep ik ze groeten me allemaal terug en dan zegt amina uit het niets"heeft iemand wen vriend"riep ze verveeld we maken haar niet begrijpend aan "kifesh deze "zei romaïsa~~
Ppt amina:
Hey Ik Ben amina 17 jaar oud enzo zi3 ik we uit👇Back to the point de lessen gingen snel voorbij en huplaa ik moet te voet naar huis or met de bus ik pas de bus wel veel handiger ik sta aan de bushalte er kwam een kei momie auto tôt mijn verbazing stopte hij net voor me die raam ging open en zag hichem "hey wat doe je hier aan een bushalte" really ik kijk hem droog aan "aan het voetballen" zei ik droog "wil je dat ik je breng" "nee dankje ik wacht wel op de bus " zei ik "nene kom ik breng je wel " "neee ik wil niet ik wacht op de bus en hij komt nu aan dus dat is goed" "doeiii" zonder op antwoord te wachten loop ik weg.........
Niet wetend wat haar nog allemaal te wachten staat
Heyyyy alles goed met jullie met mij gaat alles goed hmdl dit is me eerste boek die ik schrijf dus als jullie iets niet goed vinden zeg het dan maar #schrijfster
JE LEEST
Uitgehuwelijkt Aan Iemand Waar Ik Niet Van Hou
General Fictionhey ik Ben Dunia ik Ben 17 jaar puur marrokaan jongens boeien me niet maar of hij er zo overdenkt hmmm denk ik niet......