MAMAAAA KBEN THUISS roep ik door het huis heen sqa sqa a tamshoem zei me moeder ik lachte naar haar en kuste haar voorhoofd en ging naar boven plofte op me bed en lag lekker te relaxen tot ik een iritant bericht kreeg ik keek op mijn tel en zag een onbekend nummer okeee weeiirddd maar oke dus ik opende het berich en er stond "hey ii ben hichem alles goed" WAAAAT kifesh ik heb niet eens me nummer gegeven ik stuurde kifesh kom je naar mz nummer en ontgrendelde mijn tel en ging naar beneden ik ging direct naar de keuken tfoee we hebben geen chips snoep en chocola saff kga naar de ah daar aangekomen je weet wel van die illies daar ey ey zina gooi is je nummer eey vanwaar die booty awieliee willen ze dood "beter houden jullie jullie bekken vior ik die dicht ga naaien ga ga je moeder helpen in de cousinaaa" ze keken gechoqeert en dan ben ik nazr binnen gelopen rechtsstreeks de chocolade snoep en chips enz afdeling kochte mijn benodichtheden en ging naar huis thuis kreeg ik weer veel berichten ewa ja hichem stuurt weer pff😒 hij zegt "doet er niet toe" kan je afspreken een keer wil graag je lerenkennen" tfoe wat denkt hij wel ik heb een idee "ja tuurlijk wnr" haha dit wordt leukk "kan je nu " haha "ja wrm niet ken je het parkje achterdehoek vande school ewa daar ik ga naar daar" hiu is dirzct online gegaan en zei dan "oke ik ga nu vertrzkken geef me een paar min"
"okey" nou jongenman blijdaar maar tot morgen is leuk toch ik kom lzkker niett oke ik open netflix en kijkeen paar filmpjes en val dan in slaapp en ohwja mijn moeder gaat morgen vertrzkken naar marroko met me padre ewa ja dan is het leven met die zeekoe dus ja dat gaat leuk worden ze is bij mijn tante om afscheid te nemenhey schatjees als jullie iets niet goed vinden kan je het gerust zeggen in de comment😍❤️#schrijfsterr
JE LEEST
Uitgehuwelijkt Aan Iemand Waar Ik Niet Van Hou
Ficción Generalhey ik Ben Dunia ik Ben 17 jaar puur marrokaan jongens boeien me niet maar of hij er zo overdenkt hmmm denk ik niet......