ODSKOK

110 7 2
                                    

Pomyślałam że przydałby się przerywnik mały od Artów i od razu ostrzegam, osoby bardzo wierzące lub o słabych nerwach niech tego nie czytają ponieważ może to ich znieważyć lub zabić xD UwU

A więc Zrobiłam sama taką jak by scenkę a raczej krótki scenariusz? (Nwm...) w którym taka postać z anime "InuYasha" w wersji demona (czy jakoś tak) spotyka się z Jezusem.

AKCJA:

InuYasha: witaj dziecię z ubogiej rodziny

Jezus: nie przejmuję się tymi słowami... Albowiem przybywam ze światłem prosto z niebios, chcę powierzyć tą światłość..
(Przerywa kotoczłek)

InuYasha: sorry mały Jezusku ale jedyne co możesz sobie oświetlić tym światłem to dziurę w dup*e...

Jezus: och...

InuYasha: ahh..

Jezus: ??? What? ಠ_ಠ

InuYasha: uważaj Jezusku... Na tym świecie stąpają pedofile ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jezus: A co ja.. kurwa jestem aby ktoś mnie Obmacywał i pieprzył!? Weź lepiej podwiń ogonek pod dupę i zjeżdżaj z tąd bo ja tu nie będę święcił oczami abyś kurwa mnie poniżał!!!

InuYasha: Aaammeennn...!

(Z niebios wystąpiły po prawicy Boga Ojca anioły które zaczęły śpiewać allelullia a na czele był Lucyfer)

Lucyfer: aaalleelluliiaa! (Prowadzi całą orkiestrę dając InuYashe w świetle reflektorów)

Jezus: bądź potępiony aniele Lucyferze za tą zdradę... (Zesłał Anioła do podziem i uczynił go upadłym aniołem mając wielki wkurw na ryju, lecz po tym znów zaczął być słodkim i uczciwym wszechmogącym)

InuYasha: (ಠ-ಠ) (brak słów)

{Koniec}



Mam nadzieję że się podobało Miodożery i nie zapomnijcie pozostawić śladu po sobie ❤ UwU papa

Rysunki Pojeba (czyli mnie ale ciii....)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz