....

46 1 0
                                    

VE YALNIZSIN..

Kelimelerin aciz kaldığı, cümlelerin dağıldığı,

sayfaların tükendiği ,içimi alev alev tutuşturan bütün bedenimi saran, iliklerime işleyen duygularımı ,sana nasıl ifade edeyim bilemiyorum...

Hani firak ve Vuslatın keşiştiği noktada yürekleri parçalayan , güneşin karı erittiği gibi insanı eriten gözyaşları var ya... Hani boğazın düğümlenir kelimeler içini kemirir bağırmak istersin sesin çıkmaz ya...

Hani yükseten düşersin kabusunda tutunmak istersin bir yere bütün gücünle imdat istersin de kimseler duymaz ya. 

Hani yolcusun fırtınadır, her taraf toz duman şimşekler gökleri yırtar ve zifiri bir karanlık ve sığınacak bir yerin olmaz ya...

Hani çöldesin susamışsın hemen ötede serap görürsün, koşarsın ona su diye, sen ona koştukça o senden uzaklaşır ya.. 

Ve Yalnızsın seni kimseler umursamaz , kimseler yalnızlığının farkına varmaz, yabani hem cinslerin kahkahaları inerye kafana balyoz gibi ,sende öylece kala kalırsın bir başına ve yalnızlık okyanusunda bir batıp bir çıkıyorsun suyun üstündeki çöp gibi, yılanlar sokulur yalnızlığına dost diye düşmana sarılırsın Ya...

İşte ben bu duyguları yaşıyorum mazlum İslam Ümmetinin halini her düşündüğüm de..... 

Kardeşim .. duyuyormusun sessizce yükselen, mazlum mustazaf halkarın iniltilerini , feryatlarını aç ve sefil çocukların çığlıklarını duyuyormusun...

Zulmün karanlığında ölenleri, bir yudum hayata hasret kalanları, şu yürekten boşalan yıllardır hiç tükenmeyen hiç dinmeyen gözyaşları, kocasızları, kardeşsizleri, annesiz babasızları- yetim ve öksüz çocukları ... 

Ya şu kara bahtlı Afganistan annelerını , başsız oğulsuz şehitlerin başında ağlayan anneleri, ihanet ve zülmün pençesinde şaşkın ve perişan..

Cenk kalesini duydunmu, gördünmü şehitler tarlasını ,kimyasal bombalarla vurulan kavrulan o kaleyi , Halepçe kadar Hama kadar mahsum ve sessiz....

Guantanamoyu duymayan var mı ki , zülmün lanetli yüzünü göremeyen, kelepçelere ve prangalara vurulmuş, başlarına torbalar geçirilmiş bilinmeyen delhizlerde ölüme terk edilmişleri duymayan var mı ki....varmı ki yeryüzünde bu zülmü görmeyen tek bir canlı... 

Allahım ,Allahım gazabını yağdır...Zalimin kara yüzüne....

İşgal projeleri ile parsellenen, sömürülen talan edilen İslam coğrafyası kana bulandı..

Bosna, Çeçenistan, Kosova, Doğu Türkistan ,Afganistan, Lübnan kana bulandı, Irakta yerle gök kana bulandı özgürlük adına mahzenler doldu taştı...

Ebu Garip te arşı alaya yükselen Fatıma bacının feryatlarını duymayan kaldı mı ?..Ey Müminler, Ey müslümanlar yardıma koşun , namuslarımıza sahip çıkın yada bizi öldürün, Ebu Garibi başımıza yıkın diyen şehid bacımızın...... 

Ve Ebu Garipte kare kare teşir edilirken çırıl çıplak kardeşlerimiz, çöp yığınları gibi üst üste yığılırken kardeşlerimiz, boyunlarında tasmalarla aşağılanırken kardeşlerimiz ve tüm islam alemiyle alay ederlerken barbar satanistler ,karınca gibi ezilirken ıraklı çocuklar ve susturulurken minarede ezanlar biz sadece baka kaldık..... sadece baka kaldık.... 

Dedim ya kardeşim kelimeler aciz duygular donuk , gözler kör olmak istiyor bu manzaraları görmemek için, Bitmiyor işgal , bitmiyor Zülüm..... acılar katmer katmer üzerimize yağıyor...

Nemrutlar, Firavunlar, Haçlı seferleri, Moğol istilası, siyonist baskınlar, vahşi sırplar, barbar işgalciler hiç durmadı. Hiç dinmedi mazlumların feryatları....

Söyleyin kaç Sabra, Şatilla ,Cenin kurban edilecek, söyleyin kaç Muhammed can verecek baba kucağında, kaç ahmed Yasin füzelerle vurulacak, kaç intifada can verecek ölü kalplerimize...

Ah söyleyin... 

Ölü ve suskun kalplerimize şöyle sesleniyordu Ahmed Yasin: siz ey Müslümanlar suskun ve aciz , gafletle uyuyanlar, hala kalpleriniz sızlamıyormu, İslam aleminin acı feryatlarına, Allah(cc) için ve namusu için Ümmetin izzeti için haykıracak biri yokmu? 

Bizleri terörist ilan eden siyonist işgalcilere kızacak biri yokmu, omuzlarımıza el verecek , gözyaşlarımızı silecek , direnişimize dua edecek biri yok mu..? 

Akıtılan kanlar , dokunulan ırzlar, dökütülen yaşlar , çiğnenen hürmetler ,yetim bırakılan çocuklar, evleri başlarına yıkılmış evladını kayb etmiş analar, dul bırakılmış kadınlar, istad edilmiş ekinler adına,,,

Ya Rabbi bizlere bağş ettiğin dinimizi , şerefimizi zalimlerin ayakları altında çiğnetme, yurtlarımızı işgal eden düşmanlarına karşı bizleri zillete düşürme ,

Gücümüzü topla,zaaflarımızı gider, biz mazlum,mustazaf,mümin kullarına yardım et... 

MAZLUM IŞIK

ŞİİR SEVERLERE..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin