Rehat")
Yoonji's
Selepas saja habis subjek english takdi cepat-cepat aku keluar dari kelas.
Aku menuju ke tandas untuk ambil sebatang mop dengan sebaldi air.
"Aih apa gunanya kalau ada cleaner tapi tak guna! " keluh aku
Baldi kosong yang tersadai di tepi dinding aku ambil dan tadahkannya di bawah paip. Paip itu aku buka.
Sementara tunggu air itu penuh aku pergi ke stor dalam tandas ni nak ambil mop.
Aku tutup pili paip. Batang mop takdi aku ambil.
Tangan kanan aku pegang baldi manakala tangan kiri aku pegang mop
"Urgh beratnya.. " aku mengeluh
Aku melangkah keluar dari tandas
"Yoonjii!! "
Bala apa pulak lepas ni. Aku tak sanggup (╥_╥).
Aku pusing belakang. Ugh nak apa lagi dia ni!.
"Yoonji kau buat apa pulak ni? "
Dia yeri kawan BAIK aku. Baik dia kadang kadang je.
"Tengah memasak, tak nampak ke!? " sindir aku
"Oh masak apa? " jawabnya selamba. Ugh itu boleh membangkitkan kemarahan aku!
Telinga aku naik memerah. Marah ni!.
Yeri yang seakan - akan faham yang aku ni macam nak makan orang!. Terus dia..
"Ok ok.. Heheh" terus dia berlalu pergi
°°°°°°
Jungkook's
Aku mula melangkah untuk pergi ke kafeteria.. Aku sedang berjalan dengan member aku ni ha kawan sekelas. Cepat betul aku dapat kawan. Almaklumlah femous *flip rambut*
Ehemm. Biar aku kenalkan dorang.
Yang macam alien ni yang dia nak gigit aku tak di tu nama dia KIM TAEHYUNG.
yang pendek yang cute tu. Auch. Nama dia PARK JIMIN. Rambut blonde kau hado?.
Yang tinggi tu nama dia KIM NAMJOON. dia pandai english susah betul nak lawan dia!.
Yang rambut warna biru yang acah-acah swag tu MIN YOONGI. dia poyo lebih.
Yang happy go lucky tu nama dia JUNG HOSEOK. dia selalu senyum~gembira je.
And last KIM SEOKJIN. Dia suka warna pink! Kalau boleh jangan bantah apa yang dia suka, seboleh bolehnya dia nak semuanya PINK!.
°°°°°
Yoonji's
Aku bergegas naik ke aras tiga
Bila sampai aku rasa lega. Fuh penatnya.
Ramai nya pelajar senior!. Mesti diorang nak pergi kafe.
Aku mula celupkan mop tu ke dalam air yang ada dalam baldi ni.
Pelajar lain mula pandang aku. Adeh malu!.
Aku teruskan mop
Aku gentelkan mop tu pada lantai, sampai mop tu terbehenti depan kasut?. Kasut sape pulak ni.
Dengan perlahan aku mendongakkan kepala aku.
Gulp. Heandsome nyaaaaaaaaaa!!!
"Jeon jungkook?"
YOU ARE READING
CRUSH ⇨ JJK
Fanfiction+ Nak dikatakan setiap hari aku stalker dia, tapi dia tak pernah Notice aku .sombong. sombong - sombong pon tetap hendsome.. he is so interesting for me~