Knyga .1.

44 5 0
                                    

Knisausi palėpėje tarp senų dėžių.Buvo naktis,pro stogą veržėsi lietaus lašai.Nesuprasdama,kur ji galėjo dingti uždariau šitą dėžę ir atidariau paskutinę.Čia turėtų būti...Apžiūriu,bet nėra...Po velniais!Kas galėjo ją surasti?!Juk palėpę žinau tik aš!Staiga suklusau...kažkas tyliai trypčiojo už manęs.Atsisukau,bet ten nieko nėra.Būtybė trypčiojo vis garsiau...
-Būūūū!-surėkė Enrika.
-Vajetau kaip peršikau,-surėkiau.
-Cha!Išgąsdinau!-surėkė mano jaunesnioji sesė.
-Iš kur tu sužinojai apie šią palėpę?!Ir iš vis kaip tu čia atsidūrei?-paklausiau jos.-Juk kopėčias aš užkėliau,kad niekas nesuprastų!-surikau.
-Aš šitą tunelį radau kai mes atsikraustėme čia,-šyptelėjo ji.-Atsimeni kai mes susipykome?Tada aš stebėjau tave ir pamačiau,kad tu atsidarai plačias duris ir kopečiomis užlipi viršun.Pagalvojau...Kodėl gi man neužlipus?-nusijuokė ji.
-Gerai.O tu nieko neėmiai?-paklausiau jos.Nes aš jau tvirtai žinojau,kad ji bus nugvelbus 300 metų senumo knygą.Bet vistiek negalėjau suprasti kaip ji čia dabar užsikabarojo.
-Ne,-nusišypsojo
-Meluoji,-susiraukiau.
-Neme,-staiga ją pertraukė varnėnas atsitrenkęs į stoglangį.Enrika ne juokais išsigando.Iš tašiuko išsitraukė didžiulę knygą ir padavė ją man.
-Šaunuolė,o dabar eime,nenoriu,kad mama mus čia užtiktų,-sumurmėjau.
Enrika nulipo pirma,o paskui ir aš.Kopėčias uždengiau plakatu kurį radau palėpėje.Nutariau,kad jis man pagelbės.Nusišypsojau nuo savo minčių.Nubėgusi į savo kambarį pasiėmiau savo telefoną ir pažiūrėjusi kiek valandų knygą įdėjau aukštai į lentyną,kad ta netikėlė nepaimtų,ir išsivaliusi dantis persirengiau į naktinius rūbus ir kambaryje išjungusi šviesą nuėjau miegoti.

Naktį mane prižadino dar labiau sustiprėjas lietus.Jis smarkiai barbeno į langą.Priėjusi prie lango apžvelgiau seną sodą.Į šį namą atsikraustėme prieš 3 mėnesius.Viso namo dar nesu ištyrinėjusi,bet jau galiu orientuotis naujoje vietoje.Už akių užkliuvo tupinti varna ant medžio.Bet ji netokia...Ji kažkokia kitokia...Nesuprantu...Ji kažkuo išsiskiria iš kitų varnų.Nekreipusi į tai dėmesio savo kambaryje užtraukiau užuolaidas,kad senas vaizdas manęs nebaugintų.
***Rytas***

Prabudau nuo sesės šūkavimų.
-Pritildyk garsą,juk Denisija dar miega,-nusijuokė mama.Tėčio neturim.Jis dabar yra ištremtas į Badlidą.Sakomą rojų.Ach kaip aš norėčiau ten patekti.Žmonės iš ten sugrįže pasakoja jų nuotykius ir sako,kad kiekvieną naktį ten sužybsta rubino žvaigždė.Yra pasaka apie tai,bet dauguma sako kad tai tiesa.Kaip aš pavydžiu savo tėveliui.Juk jis gyvena stebūklų pilname mieste!

Netrukus išsiritau iš lovos ir kaip vėžlys nušliaužiau link spintos.Pasiėmusi naujus rūbus juos apsirengiau ir nuėjau į virtuvę.Ten mama jau valgė su Enriką.
-Labas rytas,-sumurmėjau.
-Mama,mes su sese vakar naktį...-
-Vakar naktį stebėjom žvaigždes,-nutrakiau Enriką.Ji visada pridaro bėdų.Piktai pažvelgiau į ją,o ji tik nuleido galvą ir toliau valgė blynus su jos mėgstamiausia-braškių uogiene.
-Šiandien atvažiuos Greg su savo šeima...-sumurmėjo mama.
-O puiku,-nusišypsojau ir pasiėmusi iš šaldytuvo jogurtą su mėlynėmis atsidariau jį ir suvalgiau.
-Ejjj...Čia mano jogurtas!-suriko Enrika.
-O dabar jau mano,-jai nusišypsojau.
-Taip nesąžininga!Aš tavo jogurto nevalgau!O tu mano valgai!,-susiraukė ji.
-Na ką daba?-perdėtai paklausiau.
Mama išėjo iš virtuvės ir aš suradusi tam tikrą progą sugriežiau Enrikai į ausį.
-Dar kartą užsiminsi mamai apie palėpę,suvalgysiu visus tavo jogurtus.Aš tave stebėsiu,-primerkiau akis kaip kinietė taip ją prajuokindama.Visgi,jai septyneri metai.Ko dar norėti iš tokio mažo vaiko kaip ji.Bet manau tai suveiks.Susitvarkiau savo kambarį ir vakare kaip ir mama sakė atvažiavo Greg su šeima.
-Labas,-pasakiau Greg ir jis man ištiesė delną pasisveikinti.-Eime aš tau turiu kai ką parodyti,-pasakau jam.Mes nuėjome į mano kambarį ir aš iš lentynos ištraukiau...Saldainių dėžutę?
-Ar tu mane čia atsivedei tam,kad parodytum kokių skanių saldainių turi?-nusijuokė Greg.
-Kažkas ją paėmė...Žinoma,kad Enrika!Ta sukta mergiotė!-surikau.Jis net krūptelėjo...-Palauk tuoj ateisiu,-sumurmėjau ir po 5min paieškos grįžau su 300 metų senumo knyga....

__________________________________________

Labas!Štai ir vėl aš su savo
nauja istorija!Bandysiu būti
aktyvi ir dažnai kelti dalis.
🌟🌟🌟 ir 💭 nuomones.Ačiū!

Tamsus LabirintasWhere stories live. Discover now