Knygos viduje .2.

35 2 1
                                    

Su Greg atvertėme knygą ir įdėmiai bandėme iššifruoti raštą.
-Tu čia bent kažką įskaitai?-paklausiau.
-Nelabai,-pareiškė jis.-Neatrodo,kad čia mūsų šalies raidės.
Ilgai sukau galvą...Pagaliau supratau!Tokios raidės gali būti tik runos!Kitokių tokių nerasi!
-Runos-sumurmėjau.
-Runos?Kaip mes jas išversim?-susiraukė Greg.
-Danielle moka runas.Rytoj nunešiu jai šią knygą ir ji iššifruos,-pasakiau.
-Greg!Važiuojam namo!-suriko ponia Unglles.
-Iki pasimatymo,-nusišypsojo jis ir išėjo iš mano kambario.Padėjau knygą atgal ir pasiėmusi savo nešiojamą kompiuterį pasijungiau serijalą ,,Vampire Diarys"
Žiūrėjau iki 00:00 nakties kol pagaliau sugalvojau eiti miegoti.Išsivaliau dantis,užtraukiau užuolaidas,persirengiau į naktinius rūbus ir padėjusi kompiuterį ant stalo jį išjungiau ir kritusi į lovą užmigau.

     Šiąnakt vėl pabudau nuo smarkaus lietaus.Tik jis buvo stipresnis nei vakar.
  Priėjau prie lango ir pamačiau tą pačią varną kaip ir vakar naktį.Ji tupėjo toje pačioje vietoje.Nejudėjo.Nusukau akis ir vėl užtraukusi užuolaidą nuėjau miegoti.Po kelių minučių kažkas atsitrenkė į mano langą.Visa išsigandusi priėjau prie lango ir atsargiai pažiūrėjau.Varnos ant medžio nebebuvo.....Nesvarbu.Vėl užtraukusi užuolaidą įšokau į lovą ir užmigau.
***Rytas***

Ir vėl...Ir vėl tas prakeiktas lietus.Lašai ir vėl nuobodžiai barbeno į langą.Dangus apsiniaukęs kaip visada...Wenstone per metus yra tik kelios pačios šilčiausios dienos.Jeigu vakare nelyja lietus,vadinasi rytoj bus graži diena.O šiame miestelyje lyja ištisas dienas.Ach....Noriu patekti į Badlidą.Kaip kiti sako,ten šilta,bet lietaus irgi yra.Bet svarbiausia,kad ten daug gražių,giedrų dienų.
-Labas rytas,-nusišypsojo mama.
-Labas...-sumurmėjau.
-Šiandien vėl atvažiuos Greg su savo šeima.Greg pasiliks su mumis,nes jo tėvai svarbiam reikalui išskrenda į Egiptą.Tavo kambaryje yra laisva lova.Jis ten miegos.Gerai?-paklausė mama.
-Gerai,-atsidusau.-Bet kodėl jie negali vežtis ir Greg?-paklausiau.
-Jiems neužtenka tiek pinigų...
-Tai gali pasiskolin...
-Denisija!Aš tau pasakiau,kad neužtenka ir tie...-mamą pertraukė į kiemą įvažiavęs automobilis.-Tai Greg su tėvais...-suburbėjo mama.
-Einu atidaryti durų,-pasakiau.Atidariusi duris išvydau Greg su šeima.
-Labas rytas,-nusišypsojau.
-Labas.Greg ar visus daiktus susirinkai?
-Taip,-suburbėjo
-Ate sūneli,-nusišypsojo mama.
-Ate,- ištarė jis.-Labas,-nusišypsojo jis man.
-Labas Greg.Pasidėk daiktus ir einam pas Danielle,-pasakiau ir jis pasidėjęs daiktus apsimovė batus.Aš irgi apsimoviau.Tada mes išėjome iš mano namų.
-Velnias...Knygos tai nėra,-pasakiau ir nubėgusi į savo kambarį pasiėmiau knygą. Išbėgau į kiemą kur manęs laukė Greg.Mes patraukėme Danielle's namų link.
   Po gerų 20 minučių jau sėdėjome pas ją kambaryje.Ji aiškinosi kas čia parašyta.
-Atleisk Denisija bet...Aš neįskaitau kas čia parašyta,-pasakė ji.
-Ką???-surikau.-Bet tu sakei,kad moki skaityti ir išversti runas!
-Tai nėra runos!-suriko.
-Tai kas tada čia yra?
-Gal tai Badlido kalba?-paklausė Greg.
-Badlido?Negali būti!Juk...
-Badlidas turi tris zonas.Nežinai ar jų kalba skiriasi,ar ne,-pasakė Danielle
-Taip.Tu teisi.Aš nežinau.Reikia išsiaiškinti kas čia per raštas.Ačiū Danielle,kad pagelbėjai!-surikau ir su Greg išėjome iš jos namo.
-Kur tu radai šitą knygą?-paklausė Greg.
-Palėpėje,-atsakiau.
-Vadinasi toje palėpėje turi būti bent menkiausia užuomena,kokia čia kalba!-pasakė Greg.
-Greg,-sustojau.-Aš išnaršiusi visą palėpę ir jokių užuomenų neradau,-ramiau pasakiau.
-Bent jau pabandykim,juk nieko neprarasim,-paprašė jis.
-Na taip...Tu teisus,mes nieko neprarasim jeigu paieškosim palėpėje.Gerai.Dabar greičiau eime namo.Mes pas Danielle užtrukome dvi valandas nežinia apie ką kalbėdami,-sumurmėjau. -Mama supyks jei nesugrįšim iki 14:00 valandos.O liko tik dešimt minučių ir mes dar nei pusę kelio nenuėjom,-suzyziau.

    Greg nusijuokė.
-Kas tau čia juokinga?
-Juokingiausia tai,kad mes jau prie tavo namų,-nusijuokė ir vėl jis.
-Nejaugi?-paklausiau.Ir taip mes jau buvom beveik prie mano namų.Kaip mes taip greit čia atėjom?Nesuprantu.
-Mano namas kitoj gatvės pusėje,-nusivaipiau.
-Tai gal žinau?-suprunkštė jis.
-Nežinai,-parodžiau jam liežuvį.
Jis tik pavartė akis.Mes jau žengėme į mano kiemą ir tik įėję į vidų puolėm į mano kambarį pasiimti svarbiausių daiktų palėpėje.Pasiėmėm žibintuvėlių ir užrašų knygutę bei tušinuką,dėl viso pikto.
    Nuėmiau plakatą ir padėjau kopėčias.Jomis užlipau ir atidariau duris.Paskui mane lipo Greg.Kai užlipome į viršų,aš užtraukiau kopėčias ir uždariau duris.Įjungiau neryškiai šviečiančią lemputę ir visas palėpės turtas matėsi geriau.
-Knygą radau šioje dėžėje,-paėmiau paauksuotą dėžutę.Ant jos buvo užrašyta   ,,ฟหกา ดนำมบะฟหัรหห"   kokia čia kalba,neįsivaizduoju...

__________________________________________

Sveikučiai!Štai ir nauja dalis.
🌟 ir 💭 nuomones apie šią istorija.Ačiū iš anksto!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tamsus LabirintasWhere stories live. Discover now