Hope you guys understand....

69 11 3
                                    

Gomennasai semua!

Huda ada berita agak sedih sikit nak beritahu... Mulai 1/1/2017, Huda akan break daripada menulis dan update sebarang fan-fiction mahupun cerita sendiri. Sebab tahun depan Huda ada SPM... Huhuhu... Subjek baru tu(I mean, Ekonomi & Perniagaan)... Haihh... Risaulah juga... hehe... SPM candidate in 2018 la katakan....

Apa2 pun korang boleh call Huda (only for GIRL) pada hujung minggu (maybe?) . Tengok dululah... Kalau nak, ini dia....

+60164023090

Lagi satu, jangan sesekali buat my emotional mode on! Once I start it, mesti takut punya..... Memang akan terkeluar bahasa2 yang Huda tau tu... Terutamanya BA dan Eng. Tolonglah eh.... Huda ni bukannya batu... yg tak ada perasaan tapi tolonglah.... jangan paksa sangat Huda untuk update ff boleh tak? Ingat senang ke nak tulis sebuah cerita... Ini kira Huda boleh bersabar lagi ni sbb MEMANG ADA YG SEOLAH-OLAH NAK TENGOK HUDA MENGAMUK KAT FF NI!!! Nasiblah Huda tak nak screenshot pasal tu ataupun tag / dedicated chap ni kat 'dia' . Kalau tak.... SIAP!

Tau tak, kalau Huda nak tulis apa2 sekali pun, mesti tak ada desakan/paksaan dr sesiapa pun! Ni... Dahlah post kat Huda punya profile, lepastu macam tak faham2 pula Huda ni ada byk ff yg perlu dihabiskan.... Grrr... Geramnya! Ikutkan hati, memang.... Haishhh.... Kali ni ja Huda maafkan!

Taulah tak sabar nak tahu sekalipun... tapi aku -haihh... nak dekat terkeluar loghat utara ni- faham2 kan jelah.... Sekali dingin dan down aku keluar, MMG LEBIH TERUK KEDINGINAN FANG, KAIZO & RUDY TAU!

Sounds like funny, right? But I'm serious! When I'm speaking in English, that means I'm extremely serious on you! Bukan maksud Huda nak berkasar ke apa, tapi agak2 lah! Kalau aku dok kat tempat hangpa pon, mesti nak tau lagi jalan cerita dia.... TAPI AKU KENA FIKIR JUGA KEADAAN PENULIS! DAPAT UPDATE FF NI SEBANYAK 39 CHAP NI PUN.. TERPAKSA UNPUBLISH BEBERAPA BUAH FF TAU TAK?!

Memang geramlah tapi... I admit it was my wrong too... Lambat sangat update tapi... nak buat macam mana? Busy! Faham bahasa tak? "BUSY!"

Memang Huda tak tau apa yg Huda rasakan ni -geram,hilang sabar, rasa macam...- haihhh... semua tu adalah! Haihh... Kalau nak tanya pun, biarlah pm Huda terus... Tak payah nak tulis kat Huda punya profile... Malu tau tak?! Bukan setakat Huda ja boleh baca, malah satu dunia tau tak?!

Ok... Macam nilah... Huda taknak tulis panjang2 ni.... Sebabnya.. kalau tulis pasal ni pun, rasa macam Huda ni berjangkit dr Rizu pula... Berceloteh panjang... Maaf jika ada kekasaran bahasa atau salah silap di mana2.... Huda maafkan semua.... Apa2 pun doakan utk kejayaan kita semua!


#akubudakSPM2018 #roadtoSPM2018 #pray4ours!

Sesi Merapu bersama AuthorWhere stories live. Discover now