o benim için her zaman özeldi fakat ben hiç onun için önemli bi yere sahip olamadım. Adı gibi yıkıp geçti beni bir sözüyle enkaz altında bırakabilecek güçte olan Poyraz.Sevdiğiniz adam tarafından bırakılıp gitmek o kadar zor bir durumki anlatmakla bitmez.Çocukluğumuz beraber geçti ben her zaman onu farklı biyere koydum ama o beni herkesin arasına koydu.Size olayı anlatmadım ben kusura bakmayın.Sevdiğim adam dediğim kişinin beni nasıl bıraktığını size anlatayım.O zamanlar lise 2 deyiz güzel sayılırdım ama kime göre önemli olan sevdiğinin seni güzel görebilmesi.Okulun ortalarında poyrazla arkadaş olarak değilde flört aşamasındaydık bu o kadra güzel bir duyguyduki sevgilik falan değil en güzel dönem flört dönemi bana göre.Her sabah beni evden alıp beraber okula geçerdik sınıflarımız aynı değildi o bir üst sınıftı beni görmek için aşağı inerdi.Biz iyi kötü 4 ay flört dönemi yaşadık daha sonra beraber vakit geçirdiğimiz parkı süsleyip piknik sepeti hazırlayıp bana orda çıkma teklifi etmişti.
Teklifi ayrı güzeldi 'Bir ömürlüğüm olumusun'demişti.Kelebek ömürlü oldu sanki poyraz.Bu teklifi aldıktan sonra harika giden bi ilişkimiz oldu.6 ay boyunca tek kavgamız dahi olmadı bu 6 ayın sonunda ise beni tekrar teklif ettiği parka çağırdı o kadar heycanlıydımki anlatamam size.
Ama bu sefer bana 'Ben yapamıyorum olmuyo bu ilişkinin geleceğini göremiyorum'demişti.Salak sen allaha şirkmi koşuyosunda geleceği görebileciğini sanıyosun.
Tek dedğim şey bensiz mutlu olucaksan güle güle
O zamanın üstünden 3 yıl geçti be haber aldım nede onu gördüm.Ayrıldıktan sonra Fransaya yerleşti.Bense Türkiyede eğitimime devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poyraz
ChickLitİsmi gibi yıkıp geçerdi ama bende ismimin hakkını verip aşkı öğretebilirdim.