אז את מוצאת את עצמך שואלת שוב ושוב שאלות שבאות מן הלב. אבל אם תקשיבי קצת להיגיון את תוכלי להבין שאת לא אשמה, ושהכל באמת לטובה וזאת לא סתם קלישאה. את נתת אמון בבן אדם שבשבילך היה כל העולם, אהבת כמו שלא אהבת אף פעם, הגשת את ליבך על מגש מכסף בשבילו. תמיד היית שם לצידו גם בזמנים הטובים וגם בזמנים הפחות מוצלחים. תמיד האמנת שהוא האחד.. הוא האדם הכי קרוב אלייך , הוא זה שיודע על כל החולשות שלך , הרי הוא זה שתמיד חיבק אותך כשהרגשת לא בסדר. תמיד הרגשת כל כך מוגנת כשהתכרבלתם לכם ביחד בחורף, הוא היה מקרב אותך לבית החזה שלו והיית שומעת את דפיקות הלב שלו ובשבילך זאת הייתה היאחזות באהוב שלך , מבלי לדעת שהוא זה שיפגע בך כל כך, מבלי שתצפי.. בקיץ הייתם הולכים יד ביד, הוא היה תמיד מחזיק אותך קרוב, הייתם הולכים לחנות הגלידה האהובה עלייך , ויכלתם להשאר שם שעות ולהסתכל זה לזו בעיניים , מבלי לדעת מה העיניים האלה עוד יראו.. אף פעם לא תיארת לעצמך שהקשר הזה יגמר , תמיד האמנת בקשר הזה, כנגד כל הסיכויים עברתם המון דברים ביחד, והיית בטוחה שהוא אוהב מספיק, מוכן לתרום מעצמו כפי שאת. לא ראית בעיניים בשבילו!! מבחינתך מה שהספיק לך היה הוא ואת בחיים המשותפים שלכם.
תמיד כשישנתם ביחד , היית דורשת להיות קרובה אליו, וכשהייתם עושים אהבה היית מרוכזת רק בו ובאהבה שלכם.
אם רק היית יודעת, שהחיבוק שהוא נתן לך יהיה האחרון היית מבקשת שיחבק אותך יותר חזק..
אף פעם לא חשבת על כך, מה יקרה אם הוא ילך ולא יחזור ? , כי סמכת עליו בכל הכוח, ואהבת עד עמקי נשמתך. אבל יום אחד הוא החליט שזהו. כבר הוא לא רואה את מי שאת היית בשבילו, הוא שכח מכל מה שגרמת לו להרגיש, הוא ויתר על השינה איתך, הוא ויתר על הנשיקות הקטנות שהייתם מבריחים. הוא ויתר על החיבוקים כל פעם שהייתם הולכים כל אחד לדרכו. הוא ויתר על הלילה טוב, ועל הבוקר טוב, והחליט שזה כבר לא מספיק טוב.
הוא רוצה לאהוב תביני , הוא פשוט לא רוצה לאהוב אותך. הוא רוצה לצבור ניסיון, והחליט שאת את שלך כבר תרמת. בזמן שאת דמיינת לך עולם ורוד ונתת מעצמך הכל, הוא החליט לאט לאט ממך לפזול , הוא החליט שאתם לא מתאימים. ביום בהיר אחד שמהר מאוד הפך לאפל. וגם כששאלת, וניסית להוציא בכוח , כבר שניכם הבנתם שמאוחר מידי.
והלב ? הלב נשבר , התנפץ , באותו הרגע סכין חדרה לך פנימה, הרגשת שהנשמה כואבת. החיוך היפה שלך שהוא כל כך אהב ? נמחק כלא היה.
כל מה שהרגשת, חלמת , קיווית נעלם ברגע אחד.
והדמעות לא הפסיקו ליפול, ואז הוא פשוט הלך, במטרה למצוא את האחת. כשהלב שלך זעק , המילים בקושי יצאו , ונחנקת מהדמעות בנסיון לומר "האחת שלך כאן, והיא לא תחזור".
YOU ARE READING
ואם תגיע פרידה?
Poetryמחשבות שקופצות והלב מול ההגיון. לכל מי שחווה פרידה קשה, ורוצה לחלום על מצב יותר טוב שיבוא.