- Dewan -
Kelas 5 - 1 berkumpul di dewan atas arahan guru mereka.. Kecoh dan riuh itulah yang boleh dikatakan.
" Kau rasa kenapa saem ahn suruh kita berkumpul "
" entah.. Maybe penting "
" Kita tunggu jerlah "
Disitu terdapat 11 orang gadis.. Berserta 11 orang lelaki.. Namun begitu tetap kecoh..
" Guys.. Beri perhatian "
Mereka semua terus memandang ke arah suara tersebut ' Lee Daehwi ' lelaki yang lembut namun comel itu memberi arahan..
" Thanks Daehwi.. Ok sebenarnya saya suruh awak semua berkumpul disini kerana.. "
" Kita akan adakan camping !! "
" errr.. Cikgu kenapa cikgu pulak yang over excited "
" Hehehe.. Saja je "
" So cikgu camping nya kita buat kat mana ?? "
" Dekat City Forest.. Hari khamis ni.. Selama 3 hari 2 malam.. Murid kelas 5 - 2 pun akan ikut kita "
" Mwo.. Kelas 5 - 2.. Emm kenapa diorang ??"
" Lagi ramai lagi best.. Kan "
" Orang tanya lain dia jawab lain.. Bagus sangat lah tu "
Kata Seongwoo selamba..
" Apa yang kamu katakan Seongwoo "
" tak de pape.."
" emm.. Klau dh tk de pape lgi smua bleh msuk ke kelas lah ye "
" chau lu.. Pape roger "
Semua ahli Wanna One terus pergi dari situ.. Diamond girls terus masuk ke kelas mereka.. Wanna One and Diamond Girls ughh diorang tak pernah berbaik.. Kalau berbaik pun time perlu je..
- 5 - 1 class -
Diamond girls mengambil tempat masing - masing.. Memandangkan seat mate mereka masih belum masuk ke kelas mereka membuat hal masing² tapi kira berborak lah..
" Camp kita 3 hari 2 malam.. Its ok. Tak de pape pun yang teruk.. "
" Duh.. Pernah ke camping kita ni teruk.. Seingat aku lah mana ada camping yang teruk setakat ni.. Kalau wanna one tak buat hal "
Kata EunMi.. Mereka yang lain sekadar mengangguk tanda setuju..
" Tch.. Bagus sangat lah tu kutuk belakang².. Kalau nak kutuk depan² lah "
Daniel berkata..
" Tch.. Kau dengar kan tadi.. So kira bukan kutuk belakang² eh.. Tadi tu kira kutuk depan² encik abang oi "
" errr.. Guys relaks.. Kejap lagi saem kang nak masuk "
Mereka berdua terus sahaja duduk sambil menjeling.. Duh korang sebelah² jer.. Tak perlu lah jeling² naik juling nanti..
" Stands up class !! "
" Morning.. Class "
" Morning.. Mr. Kang "
" you can sit.. And open book "
" Nae !! "
Sedang sibuk Saem Kang menerangkan tentang pelajaran yang mereka pelajari, Daniel sempat mencuri pandangan nya ke arah EunMi yang masih fokus terhadap pembelajaran tersebut..
' Asal kau ni comel sangat.. '
Tbc..
--------------------------------------------
Heyyo guys.. Welcome to my debut ff.. Sory klau bosan.. Vomments guys.. Bahagian cast akan di pub so tunggu yer guys.. Kbye !
Xoxo : Vyna ; )
YOU ARE READING
Camp | Wanna One
Fanfiction- Ready , Set and Go !! Welcome to my debut FF !! Please add and read my FF.. Start : 28 / 12 / 17 End : -