bab9

78 10 4
                                    

Night Time

Qhai POV

selepas aku balik daripada berkerja aku menuju ke bilik ku untuk membersihkan diri.selepas itu aku merehatkan mental dan fizikal iaituu tidurr.hahaha!

8.00 PM

Lepas qhai solat dia terus menuju ke tingkat bawah untuk menemui keluarga yang tersayang nye.rinduu..yelah mana tak rindu balik dari kerja terus pergi bilik tanpa bertegur sapa ish ish ish!

ASSALAMMUALAIKUM!!

Wuii mak kau jatuh tergolek! ish! waalaikumsalam..nak aku mencarut dekat kau ke dek?kuajar nyoo lah ko ni.terkejut tahu tak.eeee lempang kang eyyy! afiq memjawab salam adiknya sambil menjeling dan qhai pon menjelirkan lidahnya.

buweekkkk!!lalu papa dan mama qhai pon menjawab salam.

Hihihihi sorry lahhh bangg..bangg sorrylahhhhhhhhhhhh.merayu qhai dekat abangnya dengan perangai manjanyaa..sambil duduk di sebelah abngnya.

Afiq memberi jelingan mata yang menusuk ke hati(cehhh)kepada adiknya..eeee lempang kang lain kali jngn buat lagi tau babyyy abng ni tak sayang Abang ke ?kalau Abang mati macamne?afiq akhirnya memaafkan adiknya yang manja itu.cairr tengok adiknya merayu ii macam tu hahahah!

Abang ni janganlah cakap macam tu.ok adik janji adik tak buat lagi k.sayang abangg!!tutur qhai sambil mengangkat tanganya seperti berikrar.

Ha yelah ii .Kata afiq.

papa dan mama diorang cuma melihat saja telatah diorang.memang tak pernah berubah dari dulu sampai sekarang manja tak habis ii.

Pa..Ma..qhai nak mintak izin ni..nak keluar dinner dengan Muazz bole?bole tak bole tak bole tak!!tutur qhai sambil tersenyum ii.tiba - tiba afiq menyampuk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Crush My Soulmate [Slow Update]Where stories live. Discover now