HIDUP SBPI

29 1 0
                                    

Form 1
Lelaki dan perempuan bergaduh dekat dalam kelas. Perempuan nangis. Lelaki seronok bahan carut hina. Yang perempuan benci lelaki batch sendiri dan start usya senior yang nampak cam baik. Then lelaki buat perjumpaan perli-perli perempuan suka senior. Korang jeles ke?Noob betul semua.

Form 2
Perempuan gaduh dengan perempuan. Dab start berpuak-puak. Puak yang ni senyap sopan je semua. Yang puak ni bising. Yang puak ni acah diva. Lepastu bergaduh dengan puak lain. Sebab kononnya minah ni couple. Jeles macam-macam lah. Tuduh mencuri lah. Haihh.
Yang lelaki pun dah ada geng. Geng lembut. Geng rugby/bola/kriket dan macam-macam lagi. Yang geng lembut suka mengalah dikategorikan kunyit mmmm. Yang geng-geng acah dikategorikan lahanat. Tapi aku tabik sebab lelaki ni tak resist.
Lagi satu. Gaduh dengan junior.
Junior buat naik kepala. Dan timetu lelaki dengan perempuan semua sekepala mengutuk. Tak matured semua.

Form 3
Lelaki dengan perempuan dah baik. Semua dah baik dah boleh ngam sikit.  Then,gaduh ikut kelas *yeayy. Gaduh sebab keceriaan kelas. Kelas ni tiru kelas tu. Paling tak puas hati bila kelas tu menang 3K . Yang emo gaduh-gaduh ni perempuan je. Laki bagus. Tapi isu ni bertahan sampai tengah tahun je sebab semua dah malas kemas kelas dengan kekencangan bersembang "bagi junior lah pulak 3K tu". *tepuk tangan.

Form 4
Masalah bila dah rasa senior. Agak menyerlah *agak jelah. Perjumpaan batch dah tak selalu buat. Masalah tak ingat agama. Ada yang couple. Ada yang acah TTM *couple islamik boleh diterima ke?. Handsock tak pakai dah. Munaf**k berleluasa. Kacau junior. Affair dengan form 5. Normal.

Form 5
Selalunya dah mendap sebab form 4 yang lagi menyerlah. Tak bohong. Awal tahun boleh lagi nak capab. Tapi selalunya bila dah lepas semester 1 dah baik. Insaf semua alhamdulillah. Punya lah baik dah tak capab sampai junior yang adore kau pun dah cari idola yang lain dekat form 4. Akhir kata,gudluck espiyem :').

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kisah Sekolah🌱Where stories live. Discover now