BAB 1- PENGENALAN !

31 2 5
                                    

Iszzany merupakan seorang yang pandai tetapi dia juga merupakan seorang yang degil dan suka memberontak.. Dia tak suka orang menghalang dan mengongkong dia.. Pada Iszzany hidup dia hanya hiburan, hiburan, dan hiburan.. Hinggalah pada satu hari dia berjumpa dengan seorang lelaki yang hampir merosakkan diri dia iaitu Iqram.. Selepas Iszzany bertemu dengan Iqram, hidup Iszzany banyak berubah.. Dia lebih suka pergi ke club berbanding duduk di rumah.. Hidupnya makin lama makin terpesong.. Pada Iszzany perempuan Yang bertudung litup dan memakai purdah, hanyalah orang yang acah² baik.. Padahal diorang pon same seperti Iszzany jadi Iszzany lebih suka dengan cara hidup barat dia yang sekarang.. Takde sape Yang mengongkong dan menghalangnya untuk melakulan apa sahaja! Apabila Iszzany bosan atau stress dengan perangai ibu Dan ayahnya yang suka membebel tentang cara pakaian dia, dia akan chat Iqram supaya membawanya ke club ataupon mengambil barang larangan.. Dalam masa yang sama, Iqram menyimpan satu hasrat yang terkutuk.. Pada dia Iszzany seorang yang sangat bodoh kerana mempercayainya! HAHAHA, umpama menyerahkan diri kepada buaya je!

Nak tau lebih lagiHaruslah baca bab seterusnya😋 sorry sebab pendekk author kekeringan idea😅 jangan lupa vote anddd comment.. Mana tau boleh betulkan Yang salah😄 stay tuned😘😋

ANUGERAH HIDAYAH MILIK-NYA? Where stories live. Discover now