Màr becsengetek én addig leraktam a telomat. Bejött egy 30-as éveiben járó férfi jött be. Mindenki köszöntöt.
Tanár:sziasztok gyerekek amit láttom van egy új diákunk is. Gyere mutatkoz be a többieknek.
Sz :rendben
Mondtam és mentem ki de a telomat zsebre vágtam.
Sz:sziasztok Szofi vagyok 15 éves és szeretek rajzolni meg futni is ennyi lennék.
Mandtam és a helyemre mentem és elkezdődöt az unalmas óra. Hamar kicsengetek azt hittem, hogy sosem fognak már kicsengetni. Most a folyosón vagyok és megyék a szekrényemhez. Láttam 2 ikreket akkor már tudtam, hogy nincs sok időm. Azt hiszem az egyiknek az a nevet, hogy Ethan a másik meg Aiden.
A gondolat menetemet valaki megzavarta de nem is baj. Oda néztem és egy barna hajú és mogyoró barna szeme van.
Srác:szia az én néven Scott orulok a találkozásnak.
Sz:szia szint úgy.
(Scott-S, Szofi-Sz)
S:bemutatlak a barátaimnak rendben?!
Sz :oke
Ekkor oda jöttek és Scott bemutata nekem őket.
S:aki mellettem van őt úgy hívják, hogy Stiles. -mutatott a mellette lévő srácra útána a vörös hajú csajra- ő itt Lidya -utána kövezet egy szökés barnás hajú fiú -ő itt Liam
Sz :sziasztok
St-L-Li:szia.
Valamit megéreztem és hátra néztem és a 2 iker figyelt engem.
Sz :én most megyék bocsi sziasztok
Li-St-L-S:oke szia
Elkoszontem toluk és ki vezetett az utam és meg láttam a 2 ikreket. Oda mentem hozzájuk.
Ikrek:ne avatkoz bele
Sz:mért is ne? Egyébként is honnan kéne ismer nem titeket?
Ikrek :úgy is tudod, hogy kik vagyunk de azért bemutatkozunk. Én Ethan vagyok és én pedig Aiden
Sz:oke kosz de én huztam innen
(Aiden-A, Ethan-E, Szofi-Sz)
A:nem addig nem amedig nem fogod azt mondani, hogy nem fogaz bele avatkozni.
Sz: bocs srácok de én nem igérek semmit na csáó
Ott hagytam őket és mentem az órámra mikor Lidya-val találkoztam.
L:szia
Sz :helló
L:megyunk együtt órárá?
Sz:aha
Mentunk az órára amikor be értünk akkor csengetek be. Bejött a tanár és elkezdte az órát nagyon unalmas volt.
De valami nem hagyott nyudton:ne avatkoz bele ezen járt az eszem de valami megzavart nem más volt mit a csengő. Közben még gondolkoztam, hogy miért ne avatkozik bele én azért vagyok itt, hogy őket megmencsem. Mentem a szekrényemhez és azt vettem észre, hogy a 2 ikrek között vagyok na ez nem hiszem el. Amikor megszolalt az egyik. Azt hiszem, hogy Aiden volt az.
A:egyébként is nem mutatkoztal be
Sz:nektek nem tök mindegy, hogy hogy hívják azt embert?
A:nem főkép a tiéd nem.
Sz:ha elmondom bekén hagytok?
A:igen
Sz :a francba is Szofi vagyok most már jó
A:igen és köszönöm..
Mentem az órámra pár perc mulva el is kezdődöt az óra unalmas volt az óra utolsó 20 percnél éreztem, hogy valami nincs rendben ezért szoltam a tanárnőnek.
Sz :tanárnő.
T.nő:igen Szofi
Sz:legyen szíves ki engedni a mosdoba
T.nő:menjél
Sz:köszönöm
Kimentem az órárol és mentem megkeresni a mosdót. Meg lett 10 perc alatt bementem. Éreztem, hogy megváltozik a szemem szine és nem tévedtem ezüstre változott át. Ami néha jó néha meg rossz.De most rossz volt mert láttam Deaculiont amikor egy lányt meg fog olni de a csengő megzavart és nem láttam, hogy ki az a lány de ekkor eltűnt az ezüst. Mentem ki a mosdobol mikor a srácokal találkoztam de Scott nem volt ott.
Sz :Stiles?
St:hmm
Sz:hol van Scott?
St:amikor kimentél akkor elkérte az anyukája.
Sz :hogy az a.
Ekkor láttam az a lányt akit megfognak ölni muszálj lesz rajta segitenem.
Sz:bocsi de most megyek sziasztok
Gyorsan mentem abba az irányba merre a lány futott ekkor megláttam az ikreket, amikor észre vettem gyorsan elbujtam. Amikor nem figyeltek akkor követem őket és egy oltozobe mentek be én is be mentem akkor láttam a lányt és közeledni felé Deaculiont. Emelkedett a keze és én egy szempillanat alatt ott voltam.
Sz :heloka ja és viszlát.
A:modtuk, hogy ne avatkoz bele.
Sz:én meg mondtam, hogy nem igérek semmit.
Megfodultam a lányhoz felkaptam és mentem is ki.
Sz :hé halasz nehogy nekem itt elájul. Miért vagy itt?
Lány:hol van Scott Mccall
Sz:a korházban van az édesanyja behivta. Mit szeretnél tőle?
Lány:szolnom kell nekik, hogy itt vannak és őt akarják.
Sz:hogy hivnak?
Lány:Kiara és téged?
Sz:Engemet Szofinak.
Sz:Kiara
K:hm..
Sz:én azért vagyok itt, hogy Scottot megvédhesem és a barátait
K:akkor te lennél az
Sz:igen de ezt ne mond meg senki nek jo
K:oke
Már kint voltam a sulibol és egyenesen az erdőbe haladtam. Mikor láttam, hogy már nem követnek és láttam egy elhagyott házat be akart am lenni mikor nyilodni kezdett az ajtó és Stiles volt ott meg Scott meg még valaki. Nem csak Kiara vérzet hanem én is na de jó. Stiles észre vett és oda futott hozzánk.
St:Szofi mit keresel te itt és ki ez a lány
Sz:vidd a lányt jo.
K:várj Szofi
Sz:hm.
K:neked is kéne mert vérzel.
Sz:ne velem foglalkoz. Ja és Kiara
K:hm..
Oda mentem és a fülébe sugtam, hogy ne szólj Scottnak mert ő nem tud semmit jó és rolam se mondtam neki.
K:oke
Sz:köszi
Mentem kifelé az erdőbol mikor az alfákal találtam magam szembe.
Sz:na de jo
(Deaculion-D Szofi-Sz)
Sz:mi a szarért kovetek?
A:megmondtuk, hogy ne avatkoz bele.
Sz:én meg leszarom, hogy mit mondtok.
D:szerintem nem kéne
Sz: és miért nem kéne nekem leszarnom?
Amikor hátra fordultam akkor Deaculional voltam szembe.
Sz :na én elhuztam a csikót
D:innen már te nem mész sehova
Sz :haha jo duma.
Ekkor támadtak rám de nem sikerült mert kitértem eloluk.
Sz:biztos vagy te abba, hogy nem tudok én itt elmenni?
D:kapjátok el.
Bár mennyire is el akartak kapni nem ment éreztem egy karmot a hátamba és az egyik iker volt az azt hiszem Ethan volt az. Ki húzta belolem én meg a földre estem. Ekkor jött a csajszi akinek meg a lábán is van karom. De eközben sikerült felálnom és a csaj lendületet vet és a hasamnál már ott volt a karmolás nyoma. Ekkor oda jött Deaculion és emelte volna a kezét mikor valaki meg nem fogta. Ekkor láttam, hogy Scott az. Oda jött hozzám Stiles és a másik srác.
St:gyere
Sz :még is hova
St:hát a jeep-hez
Sz :kosz de nem
St:most mit csináljunk Derek
Na szoval úgy hívják
D:vidd magadal
Sz:ezt ti nem értitek úgy, hogy sziasztok
St:hé
Kiabált utánam közben mentem Scott felé.
Sz:Scott menjetek innen most
S:nem.
Sz:mért is nem
S:nem foglak itt hagyni ezekel
Sz:egyébként tudod kik ők?
S:hát.
Sz:nem igazán.
Közelebb lépett Aiden és Ethan is.
Sz:ha még egy lépést tesztek esküszöm, hogy megölek titeket.
A:arra kiváncsiak vagyunk.
Közelebb léptek nekem már nem kellett sok ahhoz, hogy kinyirjam őket. Támadtak ha ők így játszanak akkor játszunk úgy. Először Ethanre támadtam de csak megkarmoltam utána jött Aiden ott is megkarmoltam, és így jöttek a többiek is ugyan ez várt rájuk és végül Deaculion maradt.
Sz :na mit mondtam neked
D:ezt még vissza fizeted
Sz :arra kiváncsi vagyok.
Ekkor közelebb lépett Deaculion és a karomat megkarmolta és utána eltuntek.
Sz :na végre, hogy elhuztak
S:te is
Sz :bocs de most megyek.
Mentem volna de majdnem össze estem de szerencsére nem. De éreztem, hogy Kiara bajban van.
Sz:Stiles?
St:hm
Sz:hol van Kiara?
St:Isaacal van ott van az elhagyott háznál.
Sz:kösz
Nem hiszem el ezek nem tudják mikor adják fel mentem a leégedt házhoz ekkor láttam, hogy Kiara-hoz közeledik Deaculion. Ekkor eszembe jutott az a képeségem.
Sz:Deaculion?
D:már megint te
Sz:naná
D:most, hogy jobban megnézlek hasonlitasz valakire de már nem tudom kire.
A képességemel megtudtam sebesiteni, hogy Kiarát ne bàntsa. Utána eltűntek.
Sz:na végre
Mondtam
Sz:Kiara jol vagy?
K:persze és köszönöm
Sz:mégis mit?
K:2-szer mentetél meg, hogyan csináltad
Sz:tudod te azt nagyon jol
A kezemet a sebére raktam és elkeztem meggyogyitani. Beletelt fél perc de végeztem vele.
Sz :készen is vagyunk
K:köszi
Isaac:ezt hogyan csináltad?
Sz :mit?
Isaac:a gyogyitást
Sz:ja azt az egy képességem. Na de én mentem..
Csak mentem volna mikor össze estem.
YOU ARE READING
Szofi titkos élete
WerewolfRemélem tetszeni fog nektek. Szofi nem egy átlagos lány mert van egy titka. Beacon Hills-be költözik. Ha érdekel titeket akkor olvasatok bele.