Pregătirea

211 8 1
                                    

Din perspectiva Clarei: 
    Mă trezesc de dimineață... în mirobolanta mea camera roz pentru că da... îmi iau telefonul și mă uit pe youtube să văd ce mai e nou, dar nimeni la care sunt abonată nu a postat așa că mă uitam la recomandate... eh nimic fain... BRomania, Selly , Dani Mocanu,  Vlad Munteanu. Nimic la ce să mă uit așa că ma duc jos în bucătărie unde era David, iubitul mamei... da... mama și tata sunt divorțați... eu stau cu mama în București, iar tata stă în Constanța, la el mă duc în vacanțe, iar acum fiind vacanța de vară mă pregătesc să merg la el, unde o să îmi țin și ziua de naștere deși nu am prieteni acolo. Dar în fine... mi-am făcut niște cereale cu lapte și am pornit sper camera mea.
     Urcând  pe scări o aud pe mama strigând:
Mama: -Clara! Ți-ai facut bagajul?
Eu: -Acum mă apuc de el! strig intrând în cameră.
     Am început sa îmi caut geamantanul meu cu fluturași care era de negăsit, dar ca orice fată neajutorată am strigat-o pe mama:
Eu:- MAMIIII !!!
Mama: -Ce ai pățit ?
Eu: -Nu imi gasesc geamantanul cu fluturași!
Mama: -Acum vin. spune ea urcând scările spre camera mea
     Deci nu pot sa cred! Mama a scos geamantanul și dulapul în care m-am uiat și eu... cum? Eh... în fine nu îmi din moment ce am găsit-o. Mi-am pus câteva haine necesare și pe Toto, ursulețul meu de plus care ocupă cam jumătate din geamantan sa las' că-i bine.
Eu: -Când vine Dom după mine(Dom/Dominic e un angajat al tatei)
Mama: -La prânz asa ca pregătește-te, mai sunt 2 ore.

Dupa 2 ore ...

TIIIT!!!se aude din curte
Eu: - A venit! Pa mami! Ii spun și o pup, pa David!
Ei: - Pa!
     Dominic m-a ajutat sa îmi duc geamantanul pentru că nu îmi stric eu manichiura sa car o cutie cu roți.
 
 

   Am pornit de 15 minute și nu am internet și era sa îmi pierd coronița de pe cap pentru ca da... mașina mea decapotabila...
Eu: -Dom lasă-mă la volan
Dom: -Acum domnișoară.
     Dom a tras pe dreapta ca sa facem schimb de locuri. El mă lasă să conduc pentru ca și tata ma lasa deci trebuie sa se supună... nu contrează ca peste 2 săptămâni fac 15 ani... rezolva tati...
     Dupa 2 ore de condus, ajung în fata blocului unde sta tata... da știu... stai într-un apartament care nu e prea wow da meh, dacă am camera mea și este internet e perfect.
     Intru în casa și salut:
Eu: -Bună tati!
     Dar o doamna frumușică sa zicem... trebuie sa își schimbe coafeza, ma întâmpină.
Ea: -Bună, tu ar trebui sa fi Clara, eu sunt...

     Aceasta carte o sa fie scurta...
~Necorectat~

New Girl in town/ Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum