Z pohledu Lisy:
První den na na nové střední. Bože. Pomyslela jsem si. Na té první mě šikanovali, takže mi máma zaplatila soukromou. Jako, podle mě to stejně nepomůže, ale když si to máma přeje tak tam jdu. Už bych měla vstát a jít se nasnídat, první den by nebylo dobré přijít pozdě. Vezmu si na sebe něco,co vypadá na to, že jsme bohatý. No, bílí roztrhaný jeany (nedají se skoro nikde sehnat) a crop-top s nápisem "Forever". Vlasy bych si mohla vyžehlit, ať jsem aspoň trochu "hezká". Bydlím v domku za městem, takže je nejvyšší čas vyrazit. Doufám že na tý škole nebudou všichni namyšlený, ale co očekávat, že? Konečně jsem tu! Ta škola vypadá tak, moderně! Že by tu i dobře vařili? No, uvidím. Před školou stály asi 4 holky, které mě propichovaly pohledem. Vevnitř to snad bude lepší. No, na té škole evidentně nebyli skoro žádní kluci. Byl tam jenom nějaký "šprt" a pak nějaký pohledný dlouhán. No, o holkách ani nemluvím, některé měly dokonce jenom sportovní podprsenku! Byla tam ale jedna "královna" jménem Caroline. Prostě no comment. Sakra, zvoní. Mám španělštinu? Nééé! Musím běžet ale najednou? Bum! Vrátila jsem do....
Takže! Jedna kratší kapitolka protože dnes bude částí ještě hodně :). SLEDUJ/ČTI PŘÍBĚHY OD: Kikiska15 _the_andyyy_
Ahoj! :)
ČTEŠ
Zmrzlá
RandomPříběh o dívce, která zmrzla na mrtvém bodě. Nedokázala se odrazit od břehu a vyplout.