Kako mrzim ovog idiota ide mi na zivce. Pa da se predstavim, ja sam Emili Radonjic imam 17 gobina i zivim u Beogradu. Idem u devetu gimnaziju. Imam brata Nemanju Radonjica koji igra fudbal za Zvezdu.
Ko je idiot? Najbolji drug mog brata, zove se Filip i trenira fudbal u malon klubu. Zasto mrzim Filipa? Zato sto kada sam usla u kucu idiot me je polio nekom odvratnom sluzi i naravno jedva se skinula.
Izasla sam iz kupatila i obukla se.Uzela sam laptop i pustila svoj omiljeni film" Tri metra iznad neba".
Gledala sam film kada je moj brat usao u sobu.
N(Nemanja): Otisao je Filip pa sam se smorio.
Ja: Briga me.
N:Sta gledas?
Ja:"Tri metra iznad neba".
N: Mogu s tobom?
Ja: Mozes.
Film se zavrsio. Nemanja je otisao u svoju sobu,ja sam legla da spavam.
Telefon mi zvoni zove me Nikolas. On je moj decko, zajedno smo vec godinu dana. Ima tamno braon kosu, braon oci i male usne.
Ni(Nikolas): Hej bebo, sta radis?
Ja: Nista, lezim?
Ni: Nego, hoces da izadjemo negde, nismo odavno?
Ja: Moze.
Ni: Dolazim po tebe u 20h budi spremna.
Ja: Vazi.
Ni: Cao bebo
Ja: Cao ljubavi.
Bilo je 19:00h i krenula sam da se spremam. Okupala sam se, osusila sam kosu i ispeglala je, nasminkala sam se i obukla sam se i bila spremna za izlazak.Stigao je pa sam izasla. Bio je naslonjen na svoj crni BMW. Obuko je crne farmerke i crnu majicu. Usli smo u kola i krenuli.
______________________________________
Ovo je moja prva prica. Volela bih da se zahvalim svima koji je citaju.
Najvise se zahvaljujem una___ jer mi je puno pomogla i hvala joj "do neba".
Molim vas da komentarisete jer bi mi puno znacilo.
Jos jednom hvala.💜
______________________________________