Előszó

17 2 1
                                    

Sziasztok Olvasók! :)

Ezt a könyvet a kisebb történeteim, novelláim számára hoztam létre, amiket felesleges lenne egy-egy külön könyvben publikálni. Nos, nagyrészt non-fiction ötleteim vannak eddig, de elképzelhető, hogy a későbbiekben majd akadnak másfélék is.

Itt van egy kis ízelítő két több részes sztoriból, amik várhatóak:

Miattad

Az ember, amíg csak él, mindig igényli a támogatást, legyen szó akár munkahelyi döntésekről, egy párkapcsolati krízisről, vagy bármiféle más problémáról. Ezt a támaszt legtöbbször a családunktól, vagy a barátainktól kapjuk, legjobb esetben pedig mindkettőre ugyanúgy számíthatunk olyan helyzetekben, amikben nem biztos, hogy egyedül meg tudnánk állni a helyünket. 

Camille Rohn szerencsésnek vallhatja magát, mivel neki mindez megadatott. Gyerekkori barátjával, Beccával - akit évek óta nem látott - újra összehozza az élet, ám a lány már csak épphogy árnyéka a régi valójának. És mintha ez nem lenne elég, olyan bajba is sodorja főszereplőnket, amiből nem biztos, hogy élve szabadul.

A szomszéd fiú
Általában, ha az ember meghallja a szomszéd szót, igen sok minden juthat eszébe. Manapság többségében negatív jelzőket idéz elő bennünk ez a fogalom, köszönhető ez a filmeknek, a médiának, bár nem mintha kedves ismerőseink velünk megosztott "tapasztalatai" nem befolyásolnának minket az ítélkezésben.

Gwen és Carl viszálya már egy jó ideje tart, és ennek enyhítésén látszólag egyikőjük sem igyekszik dolgozni. Ám egy nap, amikor Gwen szemtanúja lesz egy olyan dolognak, ami könnyen rács mögé juttathatja oly' nagyon utált szomszédját, valami mégis meggátolja ebben, hisz lehet ezzel a saját bőrét is vásárra viszi.

Vajon képesek lesznek együtt dolgozni a saját érdekükben, vagy az ellenszenv elhatalmasodik rajtuk, veszélybe sodorva ezzel mindkettejüket?


Ha tetszettek, kommenteljétek, melyiket várjátok a legjobban! :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GondolatszirmokWhere stories live. Discover now