I am still in love?

0 0 0
                                    

Ik probeer het. Ik probeer om verder te gaan met mijn leven. Sinds ik je niet elke dag meer zie heb ik met twee jongens een afspraak gehad en met 1 jongen twee keer zelfs. Het is niets geworden. Nu praat ik online met jongens en ik weet dat ik ze probeer te vergelijken met jou. Jou gezicht. Mensen die het wisten denken dat ik over jou heen ben, maar ik denk dat ik het niet ben. Bijna elke dag kom jij in mijn gedachtes voor. Ik droom over je en terwijl ik mij nu de laatste tijd vaak slecht voel hoop ik dat ik jou zie. Mensen zeggen dat het goed is om met jongens af te spreken. Weet jij hoe wij elkaar ontmoeten? En elkaar twee jaar bijna elke dag zagen als wij school hadden en dat avonds ook nog. Het waren leuke jaren en jij wist niets van mijn gevoelens. Later bleek dat mensen het wel van mij wisten, maar ik betwijfel over mensen het nu nog steeds weten. Net kwam je ter sprake en ik voelde de pijn in mijn hart, de klap. Wetend dat ik je die dag niet zal gaan zien. Je hebt een zwaar jaar met wat er in je leven is gebeurd.
Huilen doe ik niet snel, maar ik voel mij vaak huilen in mijn hart en ziel.
Pijn omdat ik je niet zie. Jou niet spreek. Nu is het een paar jaar later toen ik jou voor het eerst zag en ergens diep voel ik ze nog.
Als ik staar naar jou foto. Ik heb je geschreven, maar je leest ze niet. Ik heb ze nooit verstuurd. Ik wou het je vertellen en ik wil het, maar jij zal niet hetzelfde voelen als mij.
Verliefd?
Mag ik jou wat vertellen? Toen ik verhuisde van mijn ouders en ergens kwam te wonen voor een deel ontmoette ik jou. Ik vertel het niet zomaar, maar sindsdien gaat het beter met mij. En nee, het kwam niet allemaal door jou. Jij was er een deel van. Nu bijna twee jaar later sinds ik je niet veel heb gezien meer gaat het sinds kort niet zo goed meer met mij. Ik mag het niet iedereen laten merken, maar ik kan er soms niet aan doen.
Weet je hoe het is?
Om verliefd te zijn op een jongen die jou waarschijnlijk niet ziet staan. Het doet mij pijn. Ik heb al te veel pijn door mijn leven heen.. Soms vraag ik mij af wanneer mijn gevoelens voor je weggaan.

I think i am still in love with you, for sure.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 01, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Short Stories, Poems and Songs.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu