Kolejna przeprowadzka, kolejne przebyte kilometry, kolejne starające się twarze, kolejne rozczarowanie, kolejny ciężar.
---------------------------------------------------------
Emili Garthner- 17lat, 166cm, 51kg, średniej długości, czarne włosy, blada cera, ciemno-zielone oczy.
Ulubiony kolor: czarny
Ulubiony zespół/wokalista: nie ma zamiaru marnować czasu na rzeczy, które i tak nie mają sensu
Ubiera się w ciemnych kolorach (nie licząc białej koszulki).
Nie maluje paznokci, ani nie robi makeup'u- mimo to jest śliczna, jendak na jej twarzy widać zmęczenie i brak jakiegokolwiek zaufania. Można by było przysiąc, że jest jak otwarta księga.
Nienawidzi wszystkiego i wszystkich.
Każde słowa matki są dla niej upierdliwe.
Uważa, że nienawidzi matki.
Jak na 17 latkę sporo wie o życiu i zachowuje się bardzo dojrzale, jedynie jej ponury pogląd na świat pokazuje nieraz dziecinne zachowania.
Nigdy nie kłóci się z matką, tylko w ciszy wysłuchuje co ma do powiedzenia i równie cicho odchodzi.
Wykonuje plecenia matki.
Gardzi nią, ale sądzi, że nawet największy wróg nie zasługuje na złe traktowanie.
Ma dystans do ludzi.
Jej brak empatii i niemiłe zachowanie maskuje nieufność i zagubienie.
Lubi spacerować w zimne noce. Często się wymyka.
Nie sprawia matce problemów.
Nie ma ojca odkąd pamięta, zostawił matkę przed jej narodzinami.
Nie ma pojęcia czy ojciec żyje, czy nie, nim także gardzi, dlatego ma to gdzieś.
---------------------------------------------------------
Kay Parker- 18lat, 178cm, 66kg, wysportowany, o przeciętnej sylwetce, kruczoczarne, w stylowym nieładzie włosy, niebieskie, przejrzyste oczy, lekka opalenizna.
Ulubiony kolor: czerwony
Ulubiony zespół/wokalista: Black Veil Brides, Illusion
Ubiera się stylowo, nie nosi dresów.
Lubi natomiast luźne bluzy.
Układa włosy w 2 minuty.
Kocha rodzinną atmosferę, która panuje w jego w domu.
Ma najlepszą przyjaciółkę- Sky, której rodzina mieszka w tym samym domu, co on.
Od dziecka ich rodzice trzymają się razem, dlatego są dla siebie jak brat i siostra.
Kay ma młodszego przyrodniego brata Alberta, który jest dość przemądrzały, mimo to są w bliskiej relacji rodzinnej.
Jego rodzina mieszka na parterze, a rodzina Sky na pierwszym piętrze.
Jest on bardzo samodzielny od najmłodszych lat.
Kocha sporty i aktywne weekendy.
Często jeździ na treningi koszykówki.
Na 18-stke dostał czerwonego Mustanga od rodziców, a od rodziny Sky roczny karnet na darmowe wstępy do siłowni.
Kay kocha zwierzęta, jednak jego mama jest uczulona na sierść.
Kiedy był mały, miał Alaskana Malamuta- Arona. Piesek został uśpiony z powodu nasilającego się nowotworu.
Kay jest bardzo rozmowny i miły, ma tendencje psychologiczne.
---------------------------------------------------------
Sky Houst- 17lat, 169cm, 52.6kg, średniej długości, czekoladowe włosy, ciemne oczy, jasna cera.
Ulubiony kolor: niebieski
Ulubiony zespół/wokalista: nie ma określonego
Lubi nosić luźne rzeczy. Ubiera się modnie, jednak nie lubi nic krzykliwego.
Nie przyciąga zbytniej uwagi do swojego wyglądu, jednak lubi swoje włosy.
Zawsze nakłada delikatny makijaż, brwi nie rusza, bo sądzi że ich naturalny, czarny kolor, jest lepszy.
Często ubiera duże koszulki z nadrukiem w stylu gotyckim.
Nie darzy sympatią większości mężczyzn- jednak są wyjątki.
Darzy wielkim szacunkiem osoby starsze od siebie.
Traktuje Kaya, jak brata.
Nie ma rodzeństwa.
Nie mówi na pan/i do rodziców Kaya.
Jest bardzo delikatna, jednak często to ukrywa.
Lubi pomagać innym- była wolontariuszką.
Ma czarny, 2mm tunel w lewym uchu- zrobiła go sobie, aby udowodnić, że nie jest delikatna.
Lubi grać na konsoli Kaya.
Gra na gitarze.
---------------------------------------------------------
Albert Parker- 15lat, 170cm, 61kg, ciemno-brązowe, idealnie ułożone włosy, niebieskie oczy.
Do czytania i oglądania nosi okulary z zielonymi oprawkami.
Jest bardzo dobry z matematyki.
Często wie lepiej od innych, przez co jest bardzo zarozumiały- jednak robi to nieświadomie.
Chciałby tworzyć własne gry.
Jest bardzo przywiązany do rodziny.
Ma dużo przyjaciół.
Słucha muzyki popularnej.
Bardzo lubi Sky, także traktuje ją jak starszą siostrę.
Ubiera się typowo młodzieżowo.
Nie lubi kotów.
Jego ulubiony kolor to zielony.
Lubi markowe buty.
Jest o dziwo męski.
Nie lubi przechwalania się.
Pomaga w miejscowym sklepiku, który należy do jego rodziców.
Cieszy go fakt, że pomaga mu brat.
Lubi wspólne rodzinne wieczory.
Kilka razy wszczynał bójki w szkole.
---------------------------------------------------------
Rose Gartner- 41lat, 167cm, 55kg, brązowe krótkie włosy, ciemne zielone, przemęczone oczy.
Mama Emili.
Wygląda na 10 lat młodszą, dlatego często jest brana za siostrę Emilii.
Dużo pracuje.
Chciałaby więcej czasu spędzać z córką.
Cieszy ją fakt, że córka zna sytuację w jakiej się znajduje i nie robi większych kłopotów.
Męczy ją ciągłe przeprowadzanie się.
Czasami ma pretensje do córki, o to, że nie angażuje się zbytnio w życie.
Wie, że kiedyś źle zrobiła i stara się zbliżyć do córki, która dorastała jakby bez rodzica.
---------------------------------------------------------
Claus i Natalie Parker- 46 i 44 lata, 178cm i 169cm, czarno włosy mężczyzna o piwnych oczach i ciemno-blond, długo włosa kobieta o niebieskich oczach.
Lubią zamiany.
Są 'luźnymi' rodzicami.
Oby dwoje uprawiają tenisa w wolnych chwilach.
Rodzice Kaya i Alberta Parkerów.
Rodzice Sky to ich przyjaciele za młodu.
Traktują Sky jak własną córkę.
Są dumni z synów, mimo brojenia Alberta.
Prowadzą mały miejscowy sklepik, a po za tym ojciec pracuje w zakładzie budowlanym.
---------------------------------------------------------
Mike i Lisa Houst- 46lat i 45lat, 173cm i 167cm, brązowo włosy mężczyzna z prześwitem szarości, o bardzo ciemnych oczach, z trzy dniowym zarostem i długo włosa blondynka o piwnych oczach.
Typowo ułożeni ludzie.
Rodzice Sky Houst.
Są zadowoleni z bliskości swoich przyjaciół.
Cieszą się brakiem problemów.
Prowadzą własną firmę zatrudnienia zawodowego.
Słuchają muzyki klasycznej.
Mike gra na fortepianie.
Nie tolerują ludzi zachłannych.
CZYTASZ
Horyzont
RomanceEmili Garthner nienawidziła przeprowadzek. Niestety była zmuszona pogodzić się z losem życia u boku matki- jej także nienawidziła. Emili nienawidziła wszystkich i wszystko na co trafiła było przez nią znienawidzone. Jej czarne myśli uwalniała na pap...