To byuć by ło bardzo niesamowite przygode. In da Włoszech bylizmy w Paryżu być mieliśmy już. Lezelisimy sAMOLOTEM I lizalismy stopy ogra owłosione z bananem włosów łonowych ich will. A kiedy wylondowalizmy rozbilismy sie i PIOTRRUSS wsadził mi dupe w dupe głowie. Pozliśmy tak do sklepu po ogóry z babgifury robionc kopylujące się ważki ślimaki które być waż ślima ślin. Yc my jusz w sklepy kty nagle z dupy PIOTRUSSSAAA wyskodzyl dupny, obcy kololu kolalowego kolory pizccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccy i zeżarł nas by wypluł nas by. bo lesniczy wsadił mu lampe w odbytnicemmm. baredz0 mu hyba smakowaloooo ponieważ iż gdyż że bo by był ta tym rybom. tag, był rybom.
MMMM, smacznireeee. - Powiedział.
Ale potem wyjebało nas pod skleb na zudupie. Smuteggg :(((
I kupilismy te ogory żułte prawilmne w trzy pasy w Meksyku.
I potem poszlimy dpo żę tęęęę Fhransze le kurwe de pe penis. I tam dali nam magaron zgnity fuj śmierdziuszki ble. Zielony taki śmierdziuszkowaty girami ble. gUpie stopuchy fu. Ale muj bochater PIETRRRRZEJJ dodał te ogury z amorat z ogura ich bin da, i było nam dobrze mmm.
Uwaga sceny -118
On wzioł mi e za włosy łonowe gluta mojego nosa z paznokci jego stópek hihihihi, i jan usidłam mu pupom na głowie, ale moja dupsko była zbyt dusza i jego głoweczka głowy si e tam schowała i sie udusił, ale zrobiłąm mu RKO i pani pogoda była dumna. A potem dolonczył zie do nas bieseg. I goteg. I powstał czworokat analny hihihhhi
KUNIEC.
Tani waa xayawaan aad u wanagsan. Dalka Talyaaniga waxaannu nahay bylismy ee Paris. Diyaarad Lezelisimy iyo cagaha lizalismy ogre timaha shuunka xaad la moos. Oo markii aannu ka dhigay wylondowalizmy August PIOTRRUSS oo igu riday dameer madaxa baadkiisa. Pozliśmy si ay u iibsadaan ogóry babgifury robionc kopylujące mulaca dhoobo baalkaa-biyood si dhib leh ku dhicin. Bulan our cts Suugo dukaamada hoose si lama filaan ah PIOTRUSSSAAA wyskodzyl dupny, midabka shisheeye kololu kolalowego pizccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccy oo wuxuu noo qaatay inay candhuuf ku noo on. forester sababtoo ah wuxuu wsadił lights odbytnicemmm. baredz0 sababta oo ah sababtoo ah wuxuu ubaahan yahay kumbuyuutar sababtoo ah wuxuu keenaa kalluunka. ku calaamadee kalluunka.
Mmmm, smaczireeeeee. - Wuxuu yiri.
Laakiin ka dibna waxaan wyjebało hoos moodada zudupie. Smuteggg: ((
Waxaan soo iibsaday Zulte og Prawilmne seddex seddex oo Mexico ah.
Markaas poszlimy DPO teee Fhransze xubin Le dhillo. Oo waxay na siiyeen magaron zgnity bleah śmierdziuszki Hon. śmierdziuszkowaty verde Honda Honami. joojiyaa fucked. Laakiin bochater Muj PIETRRRRZEJJ Amorim daray Ogura Ogura ay bin awoodo, oo aan si fiican u mmm tahay.
Xusuusin sawir -118
Wuxuu ii sheegay in wzioł snot timaha shuunka ka tootsies ciddiyaha sanka of hihihihi, Jan hadleen madaxa pupom, laakiin sidoo kale waa baadkiisa nafta iyo madax la głoweczka qarsoon iyo August ceejiyo, laakiin waxay CPR iyo Mrs. Dabadeedna waxaa ku soo degay. Oo isna wuu aqbalay. Waxaan sameeyay afar geesoodka Gangbang
To bardzo dobre zwierzę. We Włoszech jesteśmy w Paryżu. Lezelisimy i stopy lizelizmu pozwalają laserowi latać. A kiedy zrobiliśmy wilondowalism w sierpniu PIOTRRUSS i dał mi głowę osła. Pozliśmy kupić babygifury robionc skopiowane śliczne, piaszczyste błotniste krople. Bulan naszym sosem lokalne sklepy cts nagle PIOTRUSSSAAA wyskodzyl dupny, kolor zagraniczny kololu kolalowego pizccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccy i zabrał nas do plucie na nas. leśniczy, ponieważ wsadił światła odbytnicemmm. ponieważ potrzebuje komputera, ponieważ produkuje ryby. oznaczyć rybę.