Jebal handsome nya namja yg duduk sorang kat meja tuh! - kata seorang yeoja separuh berbisik kpd rakan rakannya di restaurant Key Hotel itu.
Kelihatan seorang namja yang sungguh elok pemandangannya sedang menghadap handphone ditangannya. Sesekali dy mneguk jus carrot tanpa gula didepannya.
Kau tengok lah namja sem tuh. Kening dy, hidung dy, bibir dy, pipi dy yg timbul tu, seksi sia! Handsome! Haish kat best kalau dy pakwe aq em- kata yeoja kpd kwn kwnnya yg sedari dari tadi mngusya namja yg ralit membelek handphone itu.
Sedar dirinya diperhati, namja itu kemudiannya melihat yeoja-yeoja yg mngusyanya di meja seberang. Yeoja-yeoja itu mula mghadiahkan senyuman masing-masing kpd namja itu.
Namja itu kembali melihat handphonenya kembali sambil senyum yg mncairkan~
Oh my meltingnya dy senyum auch!- Kata slh seorang yeoja2 itu. Mereka mula ss bila melihat senyuman namja itu.Sedang asyik namja itu melayan hpnya,
Suddenly..Trit..tritt..trit..tritt~~
-Appa Sayang- [Calling]
Lemakk appa call!- namja itu terkejut apabila paparan -Appa Sayang- tiba2 terpapar di skrin hpnya. Dy kemudiannya mnjawab panggilan tersebut.
Hello? Ada apa call kai malam
malam ni??Biarlah appa nak call kamu pun.
Kenapa? Tgh sibuk 'mnguruskan'
hotel ni kah??Ehhehehh.
Kai, tengahari esok appa nak
jumpa kamu kat office appa.
I wanna discuss something with
you.oh. Okay appa. Esok Kai akan
pergi ke office appa ya.Alright. Kai, pergi masuk bilik
kamu sekarang! Jangan nak
melepak and merayau sgt dlm
hotel ni malam malam macam ni!
Kalau x appa halau kamu keluar
dari hotel ni!Hah o..okay, pa. Kai balik ke bilik
balik. Emm sweet dream, pa. Bhai!Kai menamatkan panggilan tsebut. Dy mneguk jus carrot buat kali terakhir sbelum bangun dari tmpat duduk meja mkn itu.
Melihat yeoja2 tadi masih mngusyanya, dia mula mnunjukkan attractive simple tapi melting kpd yeoja2 itu.
Yeoja2 tersebut mula melebur di tmpat meja makan itu.
Kai kmudiannya berlalu keluar dari restaurant itu lalu menuju ke biliknya di hotel appanya itu..
YOU ARE READING
🏢Player In Hotel [Kai__Momo]
Fanfiction"KAI, kamu masih x mempunyai sifat kepimpinan utk urus hotel ni. Kamu hanya tahu bermain sahaja! Kai, appa nak kamu belajar untuk mngurus hotel 'istana' kita di negeri ni, tapi bukan di hotel ni" -Dato' Kim. "Alah appa, nanti nantilah. Kai x habis l...