Kamu sekarang dah umur berapa? -soal Dato Kim tegang.
23, appa- jawab kai mendatar.
Dah rasa muda lagi la tara tuh?- soal Dato Kim kepada anaknya sinis seraya meneguk coffee di atas meja kerjanya dalam office tu.
Kai mnguis nguis kakinya sambil mata tengok bawah, tidak sanggup utk bertentang mata dgn appanya yg garang itu.
Kamu puas x lagi enjoy? Clubbing? Huh??- Dato Kim.
Kai mnundukkan lagi kepalanya apabila soalan itu keluar dari mulut appanya.
Bangg!
Dato' Kim mnghempap meja office dgn kdua dua tapak tgnnya.
Kai yg duduk tertunduk itu tersentap sampai terangkat bahunya apabila appanya mnghempas meja itu.
Kai, kamu masih x mempunyai sifat kepimpinan utk urus hotel ni. Kamu hanya tahu bermain sahaja! Kai, appa nak kamu belajar untuk mngurus hotel kita yg paling 'istana' di negeri ni, tapi bukan di hotel ni - Dato' Kim.
Kai melihat tepat ke muka appanya selepas mndengar pertuturan yg diucapkan oleh appanya.
Apa?? What do you mean, pa?? Kerja kat hotel lain?? -kai.
Dato' Kim hanya mrenung anak lelaki tunggalnya. Riak wajahnya hanya mngiyakan saja soalan yg diajukan oleh kai.
Alah appa, nanti nantilah. Kai x habis lagi enjoy -kai berseloroh.
x habis lagi enjoy kamu kata?? Kai, kamu dh 3 bulan main-main lps kamu balik dari UK. Kamu jangan melampau kai! Jangan tahu nak main shj mcm budak kecik! Kamu ada tanggungjawab! -dato Kim mula melenting.
Kai duduk tegak -dumakk org tua nih dh start melenting.
_________________________
Ting tongg! Ting tongg!!
Hah sapa mai?- kai meletak besi angkat beratnya ke tepi katilnya. Dy kemudian bangun lalu mnuju ke pintu.
Hy kai!- kelihatan seorang gadis terjengul di depan pintu bilik hotel kai sambil tersenyum manis.
hy Yuna. Kenapa datang ni? -tnya kai sambil mmbls snyuman kpd Yuna. Kai memandang Yuna dari atas smpai bwh yg memakai dress warna oren ketat paras paha yg mnampakkan sebahagian dadanya.
Yuna kemudiannya menapak masuk ke bilik kai. Kai berundur belakang. Kemudian Yuna mnutup bilik tersebut setelah masuk ke blk kai.
Yuna memaut tgnnya ke leher kai.
Alaa kai nii. Kai dah laa lusa nanti nak pergi tinggal kat negeri lain. So malam ni, I want to spend time with u- nada suara Yuna bertukar mnjadi manja.
Kai tersenyum sambil tunduk memandang gadis didepannya -x nak ah.
Alaa kai pleasee. Nanti Yuna akan rindukan kai- rayu Yuna. Dia kemudiannya mengambil tngan kanan kai lalu dilekapkan ke breast kirinya.
Okay- kai then menepis tangan kecil Yuna lalu mengangkat Yuna ke katilnya. Yuna terjerit kecil dgn tindakan kai terhadapnya.
Kai membaringkan Yuna diatas katilnya. Kai then mnindih badan kecil Yuna. Lalu dia mula membuka baju Yuna. Kai juga turut membuka baju dan seluar dalam Yuna. Yuna ketawa. Kini xada seurat benang pun diatas badan Yuna. Yg ada di atas badan Yuna kini ialah Kai yg mnindih badannya.
Malam itu, kai meratah Yuna dgn rakus, atas kehendak Yuna sendiri..
YOU ARE READING
🏢Player In Hotel [Kai__Momo]
Fanfiction"KAI, kamu masih x mempunyai sifat kepimpinan utk urus hotel ni. Kamu hanya tahu bermain sahaja! Kai, appa nak kamu belajar untuk mngurus hotel 'istana' kita di negeri ni, tapi bukan di hotel ni" -Dato' Kim. "Alah appa, nanti nantilah. Kai x habis l...